Avatar uživatele
hubickova

změnila jsem prohlížeč – jak jít nazpátek

Nějakým nedopatřením jsem něco pomačkala na noteboku a objevil se mi místo prohlížeče Mozilla Firefox nějaký MyStart.Už jsem zkoušela snad všechno,vrátit počítač zpátky v čase,v nastavení jsem nacvakala do kolonky prohlížeč seznam,pořád tam mám ten nějaký MyStart.Jak z toho ven,jsem naprosto v koncích a navíc jsem laik.Díky za rychlou odpověĎ.

Zajímavá 0 před 4276 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Ajadom

koukni sem
http://www.mo­zilla.cz/podpo­ra/firefox/re­seni-nejcastejsich-problemu/

Když to nepomůže tak obnov si v nouzovém režimu Firefoxu vyhledávací moduly a pak si ve Správci vyhledávacích modulů nastav výchozí vyhledávač.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

moc jsem nepochopil. Zde jsou možnosti ► Začni 3 možností. Pokud to bude stačit, dobrý, ► pak je bod 2. ► Posychrovat můžeš bodem 1
▼▼▼

1. v menu – nástroje – možnosti a naběhne okno, kde vpravo je rozšířené (ozub. kolo), klik a objevi se 4 karty, kliknout na „Obecné“ a 3 text ze spodu je „zkontrolovat jako výchozí“ a vedle tlačítko, kliknout nanněj. Pokud chceš vždycky zkontrolovat, jestli je výchozí, zaškrtni okénko a dole potvrď OK.
--

2. Jedná se pravděpodobně o instalovaný doplněk, vpravo na hledání. Naproti lupě bude nějaká ikona, klikni a rozbalí se nabídka, vyber si tam seznam.

3. nastavení domovské adresy – v menu – nástroje – možnosti a naběhne okno, naběhne okno, klikni na „Obecné“ a tam je „Domovská stránka“ do okénka napiš „www.seznam.cz“ (bez úvozovek)
Doplňuji:
oprava v bodě 1 – Obecné nahrazuji „Rozšířené“

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek