Avatar uživatele
Nik92

Základní zákony hydrodynamiky

Mám za úkol zpracovat seminární práci z biofytiky na téma Základní zákony hydrodynamiky, co jsem tak koukala na internet tak jsem se o tom moc nedočetla, poradíte mi někdo nějaké stránky třeba, kde jsou nějaké materiály, o které bych se mohla opřít, popřípadě co toto téma vše zahrnuje, nevím ani co si pod tím představit.
Doplňuji:
Studuji obor Diplomovaná všeobecná sestra, a tento obor jsem si sama nevybrala, témata nám byla přidělena.

Upravil/a: Nik92

Zajímavá 0 před 3846 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Stránky neporadím, ale navrhnu, co si pod iterakcí biofyziky a hydrodynamiky můžeš „představit“ – třeba fyzikální aspekty ´plaveckých´ schopností vodních (i suchozemských) živočichů – třeba schopnost povrchu těl (kůže a podkožních tkání) kompenzovat turbulence vody v různých rychlostech a směrech pohybu vůči prostředí (vodě)… 😉 Zkus se – případně, zaměřít na žraloky.
Co studuješ?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
honza19hk

já znátm hydrodynamiku jako součást technologie pásových bagrů a v dnešní době i nakladačů.
Ale to ti asi nepomůže když to máš do biologie.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Lamalam

Proč píšeš seminárku na téma, o kterém nic nevíš? Mezi základní zákony hydrodynamiky patří např. Bernouliho rovnice, zákon kontinuity apod.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
arygnoc

pravdepodobne sa budete zaoberať zákonmi hydrodynamiky všeobecne (čo vlastne vysvetľujú a načo sú, potom ich aplikácia v medicíne [asi najviac pri prúdení krvi]), tiež asi iba všeobecne.

v tomto prípade skutočne pomôže gúgl, kde stačí zadať >zákony hydrodynamiky< a z ponúknutých materiálov si môžete vybrať.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek