Avatar uživatele
Krejcík

Z čeho by měl být vyroben kvalitnější zimní kabát? A co je naopak špatný materiál?

Dobrý den, vybírám si na zimní sezónu kabát a jsem tak trochu laik a nerad bych „skočil na špek“. Tak by mne zajímalo, z čeho by měl být vyroben takový kvalitnější zimní pánský kabát? Našel jsem některé za příznivé ceny zde: https://ozone­e.cz/cze_m_Ode­vy_Kabaty-381.html avšak po rozkliknutí je většina těchto kabátu z 90–100% polyesteru, což je materiál, který mám v hlavě zafixovaný jako špatný pro oblečení. Několik zdrojů ale uvádí, že polyester je naopak teplý a vhodný pro výrobu zimních bund a kabátů, jiné naopak nikoli. Tak jaká je pravda? Z jakého materiálu bych měl takový kabát vybírat? Nerad bych, aby se mi na dešti „rozmočil“ anebo vydržel jen jednu zimu. Jsem trochu omezen financemi, ale pokud se dá vybrat rozumný do 2 tisíc nebo něco přes, nemám problém. Děkuji za rady.

Zajímavá 0 před 1619 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Kup si pořádný kožich! Každému vyhovuje něco jiného. Osobně bych dal přednost vlně, ale je to jen subjektivní názor.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

viz https://www.id­nes.cz/onadnes/mo­da/perfektni-zimni-kabat.A171207_130­100_modni-trendy_kace kapitoly Kvalitní vlna a Složení materiálů

Vlněný kabát ideálně s příměsí kašmíru je ideál. Velmi dobré jsou kabáty s péřovou podšívkou nebo s podšívkou s goretexovou funkční membránou.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
anonym

zajímavý je ale i tento komentář z přiložené diskuse, který názorně poukazuje na to že zveličovat vliv 100% podílu přírodních materiálů a věhlasného návrháře se nevyplácí … „Hmm, ja na svou investici do kabatu vzpominam velmi nerada. Koupila jsem si za 10000 kabat z panenske ovci vlny od Pietra Filipi s nadeji, ze bude pekne hrat a ze dlouho vydrzi, protoze bude jiste kvalitni. Chyba lavky, kabat jednak skoro nehreje, okamzite zmolkovati (mne stacilo vzit si jedinkrat kabelku pres rameno a nest ji tam cisteho casu asi tak 15 minut a mela jsem zmolkate rameno i bok) a po druhem obleceni se urval knoflik. Uz 4 roky mi visi ve skrini, protoze se bojim, aby se nosenim uplne neznicil. Od te doby na znacku ani cenu nehledim, lepsi sluzbu mi udelal vlneny kabat z Benettonu za ctvrtinovou cenu a obycejna bunda z Tchiba (za cca 700 Kc).“ … o lecčems tato zkušenost vypovídá.

před 1619 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek