Avatar uživatele
Hvězdička

Výživné

Dobrý den chtela jsem se zeptat je mi 19 let studuji na stredni škole chtela bych poradit soudim se se svym otcem ktereho neznám o výzivné a poradit on rekl ze si nechal od sve ucetni v praci napsat nizky plat takze mi to soud pry nezvysi vzala jsem si právvníka a to mu jsem to řekla on řekl že to neni možné ale je když se soudil s matkiu tak to udelal taky poradte co mam delat díky!
Doplňuji:
Mockrát děkuji panenko za odpověd.
Víš on pracuje pod ministerstvem vnitrem ČR a učetní mu napsala i tenkrat nizkej plat podplatil jí a mama s nim tenkrat prohrála soud. Mám strach že jí podplatí jako tenkrát a nezmůžu nic necha si naplas par výplatních pásek za lonske měsíce nízky plat ukáže to u soudu a je po mě.. Právnikovi svemu jsem to říkala a ten m řekl to neni možné aby to udelal že to nejde ale jde on je taková svi.. že je schopen všeho díky předem za odpověd

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5216 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
standa

Dovolím si nestranný pohled…

Na základě jakého nezvratného DŮKAZU jste si jistá, že TO už otec jednou udělal? Pokud ten ´důkaz´ máte (např. skutečné výplatní pásky otce) není přeci žádný problém tento ´důkaz´ soudu předložit a požádat jej, aby došlo k porovnání s dokladem o výši příjmů, který soudu zaslal jeho zaměstnavatel.

Jaký máte prokazatelný ´důkaz´ na tvrzení, že otec údajně podplatil účetní, která mu zfalšovala potvrzení o mzdě ?

Ale poradil bych jinou věc:

Protože otec pracuje ve státní správě, tak jeho plat je téměř veřejný (je celkem jednoduché zjistit v jaké pracuje funkční pozici a jaký ´tabulkový´ plat této pozici odpovídá).