Avatar uživatele
Hvězdička

Výživné

Dobrý den chtela jsem se zeptat je mi 19 let studuji na stredni škole chtela bych poradit soudim se se svym otcem ktereho neznám o výzivné a poradit on rekl ze si nechal od sve ucetni v praci napsat nizky plat takze mi to soud pry nezvysi vzala jsem si právvníka a to mu jsem to řekla on řekl že to neni možné ale je když se soudil s matkiu tak to udelal taky poradte co mam delat díky!
Doplňuji:
Mockrát děkuji panenko za odpověd.
Víš on pracuje pod ministerstvem vnitrem ČR a učetní mu napsala i tenkrat nizkej plat podplatil jí a mama s nim tenkrat prohrála soud. Mám strach že jí podplatí jako tenkrát a nezmůžu nic necha si naplas par výplatních pásek za lonske měsíce nízky plat ukáže to u soudu a je po mě.. Právnikovi svemu jsem to říkala a ten m řekl to neni možné aby to udelal že to nejde ale jde on je taková svi.. že je schopen všeho díky předem za odpověd

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5216 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
standa

Dovolím si nestranný pohled…

Na základě jakého nezvratného DŮKAZU jste si jistá, že TO už otec jednou udělal? Pokud ten ´důkaz´ máte (např. skutečné výplatní pásky otce) není přeci žádný problém tento ´důkaz´ soudu předložit a požádat jej, aby došlo k porovnání s dokladem o výši příjmů, který soudu zaslal jeho zaměstnavatel.

Jaký máte prokazatelný ´důkaz´ na tvrzení, že otec údajně podplatil účetní, která mu zfalšovala potvrzení o mzdě ?

Ale poradil bych jinou věc:

Protože otec pracuje ve státní správě, tak jeho plat je téměř veřejný (je celkem jednoduché zjistit v jaké pracuje funkční pozici a jaký ´tabulkový´ plat této pozici odpovídá).

Ještě bych vás chtěl ujistit, že proces dokladování výše mzdy účastníků soudních řízení je zejména v případě státních zaměstnanců na 99,99% neovlinitelný dotčenou osobou. Neumím si představit mzdovou účetní ministerstva, která by (nějak – nevím jak) ošálila systém a nechala vytisknout falešné potvrzení o mzdě, které předloží k podpisu svému šéfovi a pak jej spolu se svým jménem odešle soudu. Pokud by to někdo udělal (což teoreticky s pravděpodobností 0,01% připouštím), tak je to při sebemenší pochybnosti úplně jednoduše zkontrolovatelné.

Zkuste tomu soudu věřit a spíše se zaměřte na prokazování vašich potřeb pro zvýšení výživného.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
panenka

já si myslím že pokud ti tohle bylo řečeno tak je to zastrašování.pokud se sním soudíš na soudě musí mít jeho údaje možná i advokát.kaž­dopádně se nedej a bojuj.co se týče toho jeho platu měla by jsi tohle vše říci advokátovi.advokát by mohl třeba pokud tvůj otec dělá ve firmě pozjištovat jeho skutečný stav platu a myslím si že účetní pokud něco tají by se u soudu přiznat musela.myslím si hvězdičko že určitě se něco dělat dá.ale opravdu nejsem žádný zkušenec radím ti jen z toho co vím od známých co si timto taky prošli

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
georgia

Tak,já zažila to samé a můžu říct,že jsem nevysoudila nic,žádné zvýšení alimentů.Synovi je už 16let a beru stále 2000kč,které mu bylo stanoveno před 14léty.Mezítím už studuje na osmiletém Gymnáziu.

Zdroj: Přímo od soudu

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek