Avatar uživatele
peterd108

Vyplatí se studovat ekonomii?

Studuji na gymnáziu a začínám si vybírat vysokou školu. Myslím, že by mě zajímalo studium ekonomie. Myslíte, že bych jako absolvent našel uplatnění s alespoň průměrnou mzdou? Popř. Mohl bych pracovat s touto školou v zahraničí?

Původní
Vyplatí se vyplatit ekonomii?

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2687 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
annas

Co bude za 5 let, nikdo neví, snad poptávka po ekonomech bude stále.

"S ekonomickým vzděláním můžete hledat zaměstnání ve státním i soukromém sektoru, navíc se hodí i pro ty, kteří chtějí sami začít podnikat. Uplatnění je zkrátka velmi široké a liší se tak i platy. Ve státní sféře jsou nižší, naproti tomu na vedoucích postech jsou nadprůměrné.
Vaše budoucí kariéra se bude tedy odvíjet od oboru, který si zvolíte.

V rámci studia na ekonomických fakultách si můžete vybrat z nepřeberného množství oborů. Více než tři desítky veřejných a soukromých vysokých škol se předhání v nabídce studijních programů.

Nejčastěji nabízenými obory, ze kterých si můžete vybrat, jsou ekonomie, management, finance, daňové poradenství, veřejná správa, marketing a v neposlední řadě mezinárodní obchod. Studium je současně dobrou průpravu pro práci ve státní sféře. atd. "
http://www.scho­olsin.eu/ekono­mie/

Pro práci v zahraniční je vhodnější obor mezinárodní obchod, i když i s jinou kvalifikaci a znalosti jazyka se můžete také v zahraničí uplatnit.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
orwell