Avatar uživatele
Elen5105

Vychováváte své děti tak, jak jste si představovali?

Mám namysli to, když na vás rodiče křičeli, chtěli po vás, aby jste se učili a tak podobně a vás to štvalo a říkali jste si, že by jste tohle svým dětem nikdy neudělali.
Zajímalo by mě to, protože jsem ještě donedávna měla takové představy, že bych na svým dětem nikdy nevyhubovala a tak podobně, ale nějak mi dochází, že to asi tak jednoduché nebude. Jak to tedy bylo nebo je u vás?
Doplňuji:
Ráda bych otázku doplnila, aby nedošlo k nedorozumění.
Děti ještě nemám a samozřejmě jsem tím nechtěla říci, že bych je někdy uhodila, chovala se k ním špatným způsobem nebo něco podobného. Pouze jsem se špatně vyjádřila.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, anonym, bolak, gagaga před 3570 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mosoj

Pohlavky a domácí tresty jsem svým rodičům ani učitelům nikdy nazazlíval. Vždy byly oprávněné.
Dnes se to s ochranou přehání a je to k neprospěchu dětí.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
zjentek

když budeš kdekoli vychovávat tak, jak si to představuješ ty, moc oblíbená tam nebudeš ..krutá pravda života :o

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Vychoval jsem myslím dobře a nemám se za co stydět.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
tencosepta

Pokusí se. Hlavně chci být ten dobrý rodič, tj. ten, který si nemusí zvyšovat své ego tím, že bude anonymně psát na jisté stránky o tom jak své děcka bije a jakej je frajer.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Nevíteto?

Ještě nemám děti, ale tak idealisticky si to nepředstavuju, :D, ale je rozdíl děti normálně pokárat a hrozně seřvat (ještě k tomu za nějakou blbost) ☹

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pepa25

Malinko se realita s představami rozchází (měl jsem báječné rodiče, na které asi nemám), ale není to tak strašné.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
huxa