Avatar uživatele
anonym

všetečná otázka

ti co jste zde na otázkách dopoledne jste v důchodu,nebo na mateřské dovolené?já jsem marod proto si tento komfort být tu ted s vámi mohu dopřát

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 8Pro koho je otázka zajímavá? ReHu, panenka, annas, dudu, GM, Elk, Terryle, hanulka11 před 4811 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanulka11

mám volnou poracovní dobu – jsem doma

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Terryle

já mám náhradní prázdniny :) studuju, ale kvůli zahraničnímu pobytu se mě letos netýká zkouškový, takže jsem měsíc a půl doma. Začínám dělat na diplomce a bezostyšně se poflakuju, protože v létě budu makat na státnice…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Do duchodu mam ,co by kamenem dohodil.A nyni pracuji nezavisle na hodinach.Vyhoda.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
panenka

Já pracuji z domova takže jsem u Počítače když nejsem někde na schůzce nebo nemám nějaké vyřizování furt.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Elk

Dělám na směny : 2 ranní 12 hodin, 2 noční 12 hodin a 4 dny volna, takže paráda, mám volno.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
GM

Pracuju v nepřetržitém provozu, dnes mám volno, čekám na dceru a pojedeme na chalupu za kočkama a pejskama.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ten který je

Mám nepravidelnou pracovní dobu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Možno vás to prekvapí, ale počas pracovnej doby (cez pauzu) môžeme aj behať po internete nielen pracovne.
To je dobrý zamestnávateľ, čo? 😁

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
dudu