Avatar uživatele
Pokročilý

Vápno při natírání stříkne do oka - co dělat??

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Vyplachovat, vyplachovat a stále vyplachovat. Nejlépe v nádobě s vodou. Potom použít například optal. Píši o již uhašeném vápně. Při hašení vápna opět hodně vyplachovat vodou a co nejdříve k lékaři.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

ad Drap, ale nádoba s vodou jen, není-li voda tekoucí. Doba vyplachování by měla být minimálně čtvrt hodiny.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1709
Zlatý mosoj 1515
Zlatý marci1 1343
Zlatý annas 1045
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 796
Zlatý briketka10 743
Zlatý quentos 731
Zlatý iceT 572
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.