Avatar uživatele
Raven

Únava nohou

Dobrý den.Mám dotaz.Poslední dobou mi vadí chůze.Již po ujití několika desítek metrů,pociťuji v nohách únavu,jako kdybych zrovna vylezl na nějakou horu.Musím často odpočívat.Je pravda,že mi je 60 let.Ale pravidelně cvičím.Posiluji atd.Nemáte někdo obdobný problém?Co se s tím dá dělat? Podotýkám,že jsem prodělal snad všechny lékařské testy,které existují.Vše jsem měl OK.Děkuji předem za radu.Raven
Doplňuji:
Kdysi jsem kouřil,ale to je dávno

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: Raven

Zajímavá 0 před 5191 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Klarisa

Tento problém jsem mělapřed 2 roky,bolely mě hlavně lýtka a měla jsem pocit jako kdybych měla závaží na nohách.Trvalo to několik týdnů.Pak mě to přešlo z ničehonic.Dodnes nevím co mi to vlastně bylo.Možná,že vás to taky přejde.Pila jsem pročišťovací čaj,který jsem si koupila v lékárně a chodila k masérce,možná že to pomohlo.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Vicki

Pomáhá střídavě nohy sprchovat horkou a hned na to ledovou vodou.Nohy se prokrví-a pak je namažte masážní chladivou emulzí např.Astrid.Koupíte je v každé drogérce.A pak nohy opřete o zed´-tak aby ste je měl výš než hlavu.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Málče

Zkuste přípravek LIOTON 100 000(k dostání v lékárně)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mojitek

Jste kurak?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Michal

Zadýcháváte se? Jistě jste navštívil doktora.Já vám mohu pomoci tak,že Vám nabídnu masáže a dotykové masáže,eventuálně léčivé zábaly,jste-li z Prahy.Pro starší lidi pracuji za poplatek 40Kč to je za masti el.proud ap.Máteli zájem volejte +420 776557232.Jsem na Praze 8,Stanice metra C Ládví.Nemusíte přijít sám pokud máte nějaké obavy.

Zdroj: mám doporučení z nemocnice,kurs.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Džanička