Avatar uživatele
zzzzz

Umíte plést, háčkovat a vyšívat?

Já jsem si dnes chystala vánoční ubrus, který vyšívala moje babička. Je třicet let starý a pořád je nádherný. Já tyto ruční práce ovládám pouze základně, ale ovládám. Myslíte si, že dnešní náctiletí tohle umí? Nezdá se vám, že tyto ruční práce zanikají?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 11Pro koho je otázka zajímavá? anonym, aramah, GM, johana 56, hanulka11, hanny 2, Drap, briketka10, anonym, anonym, marci1 před 4143 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
quentos

Neumím … ještě tak plést „se“, to bych zvlád ;{)> na ruční práce jsem nikdy nebyl šikovnej a na loutku, kterou jsme šili někdy ve 3. třídě ZŠ, dodnes vzpomínám jako na noční můru.
Jeden z mých spolužáků a kamarádů ze třídy tehdy výstižně prohlásil „já měl ruce, on měl hlavu“. Dnes pracuje jako skladník, já jako učitel – zjevně to trefil ;{)>
Doplňuji:
no, mám staré informace – místo skladníka opustil, dnes dělá v oboru, v němž se vyučil, tedy truhlář. Opět to ovšem potvrzuje to, co o sobě a mně tehdy prohlásil ;{)>

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
briketka10

plést moc neumím, ale na vyšívání nic není a umím i šít a nevím, jestli to náctiletí umí..
Doplňuji:
zapomněla jsem na háčkování to umí snad každej ☺

Upravil/a: briketka10

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Pletu nohami když jdu z hospody,háčkuji ryby a jestli také vyšívám? To ne,to se mnou spíše šiji čerti! Vážně,do ručních prací,na které se ptáš,se nemontuji!
Doplňuji:
Ach ty vzpomínky. Když jsem byl jinoch,má matka pletla svetry a já se chtěl také naučit pracovat s jehlicemi. Matka mi dala klubko,jehlice a učila mne "hladce – obrace a výsledek byl,že jsem hodně utahoval oka a sotva to šlo sundat z jehlice.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
hanulka11