Avatar uživatele
zzzzz

Umíte couvat s přívěsným vozíkem?

http://tn.nova­.cz/zpravy/do­maci/cesi-neumi-couvat-s-vozikem-melo-by-to-byt-v-autoskole-povinne-hlasujte.html

Učili vás to v autoškole?

Já jsem autoškolu dělala v době, kdy se to prý ještě učilo. Nevzpomínám si, že by nás to učili.

Jezdit s tím umím, umím i couvat, ale rozhodně ne díky autoškole.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? annas, briketka10, anonym, marci1 před 3675 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Umím…
😉
Ale v autoškole mne to taky ne(na)učili – měl jsem výtečného učitele a jezdili jsme ´řádit´ na trať RZ.
😉

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Funna

vzpomínám si, že jednu jízdu jsem s vozíkem absolvovala…ale to byl tenkrát ještě Svazarm…a tak jako tě v podstatě nenaučí řídit, ale jen ovládat auto…tak tě nikdo nenaučí s vozíkem…je to jen o zkušenostech a praxi, získané za roky řízení…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Umím.Když jsem dělal autoškolu asi před 45 léty, tak se snad s vozíkem ani nejezdilo

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hamon

Snad ano. V autoskole to do nas cpali horem dolem snad pri kazde jizde, prinejmensim s traktorem. Pamatuju si, ze jsem to nenavidel a ze kolega ohnul oj :D

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Chtěl jsem napsat, že nás to neučili, ale že s trochou opatrnosti s tím není problém. A teď když Hamon psal o traktoru jsem si vzpomněl, že jsem vlastně jako malej popojížděl rodičům s traktůrkem (domácí slepenec, ale jezdil) včetně couvání a že jsem s tím měl tehdy také problémy. Oj jsem neohnul. Vůz byl tehdy lehkej a prázdnej, tak se trochu šoupnul 😉

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Emefej

S problémy bych snad ještě zacouval. V autoškole mě učili couvat s přívěsem za traktorem, ale za 43 let jsem s „T“ ujel celkem asi 2 km.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Lamalam

Neumím a neučili.

0 Nominace Nahlásit