Avatar uživatele
Registrovaný

Účet za telefon jsem platil se špatným VS..

Účet za telefon u o2 jsem platil poslední dva měsíce se špatně uvedeným variabilním symbolem. Částku jsem tedy podle o2 ani v jednom z těchto případů neuhradil a zasílají mi upomínky. Co v takovém případě dělat? Nechce se mi samozřejmě vše platit dvakrát.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Kontaktujte jejich zákaznický oddělení a oni vám řeknou - viděla bych to možná na dodatečný zaslání výpisů tak, aby viděli, že ta platba skutečně proběhla...
Takhle to dělá automatika a podle té jste to vážně nezaplatil. Udělala bych to co nejdřív - jinak vás můžou začčít popotahovat a ještě vlítnete do dluhů kvůli pár korunám :o/ Zavolejte klidně i na zákaznickou linku, tam by vás měli odkázat na někoho, s kým to vyřešit.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Zavolejte na zákaznickou linku a sdělte jim pod jakým variabilním symbolem jste částku zaplatil, oni si již platbu spravně zařadí.


Avatar uživatele
Zlatý

Zkuste to jak píše Terryle. Zavoláním si jen ověřte co a jak máte dělat.
Vy musíte dokázat, že jste to posílal vy a ne ten druhý. To dokážete jen výpisem.
Tak jednoduše to v bankovnictví opravdu nechodí!

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Finance a podnikání

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Finance a podnikání

Zlatý Drap 840
Zlatý mosoj 444
Zlatý ivzez 297
Zlatý gecco 271
Zlatý Hlada 263
Zlatý standa 200
Zlatý led 181
Zlatý hanulka11 179
Zlatý ReHu 173
Zlatý annas 172

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.