Avatar uživatele
misela

tehotenstvi

dobry den,chci jse optat jsem 38 tydnu tehotna a mam neuveritelne bolesti v podbisku[spise ve vagine] zda je to normalni,jelikoz neziji v cechach ale v anglii,musela bych do nemocnice,proto se radsi ptam zde nez abych se tahala po nemocnici zbytecne.tedy za predpokladu ze to nic neni..jsem prvorodicka..dekuji mnohokrak

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? iwetax před 5157 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Miroslavst

Nejsem lékař a ani lékař na dálku neodpoví bez odborného vyšetření. Takže rada utíkej k lékaři ať si kde jsi. Zahráváš si se sebou i s miminkem. jinak by to mohlo být i mimoděložní těhotenství, ale to mě jen napadlo. jinak nevím.
Rada-pokud něco bolí, běž.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Nuk nuk

Záleží, kde přesně ty bolesti jsou. POdbřišek a vagina je trochu rozdíl, a protože jste ve 38tt, je docela zásadní.
Pokud máte bolesti v podbřišku, může jít o začátek porodu. V takovém případě by se co nevidět měly dostavit kontrakce nebo prasknout plodová voda a Vy byste měla vyrazit do porodnice. (Po zkušenostech kamarádek, které rodily v UK, je sice asi budete muset přesvědčit, že už rodíte, ale to je druhá věc).
Máte-li ale bolesti ve vagíně a nikde jinde, a pokud je máte hlavně, když sedíte, nejedná se o nic vážného. Jedna moje kamrádka, která je porodní asistentka nás poučila, že to je symfíza – vazivo, které spojuje stydké kosti. To se roztahuje a tělo se tak připravuje k porodu. Může to být velice bolestivé, ale nic vážného to není. S tím nemusíte jezdit nikam, jen to vydržet.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anetadela1

Miroslavst má naprostou pravdu. Jdi k doktorovi ať jsi kde jsi.
Ale to mimoděložní v tomto stadiu by doktor už podle mě poznal.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
sjindris