Avatar uživatele
SINGO

Tablet…

Uvažuji že si koupím tablet (na filmy, net-wifi, hudbu )… Ale teď by mě zajímalo co umí ty nejdražší tablety oproti těm levnějším?
Doplňuji:
DDarent: Teď je otázka kolik bude ta Tegra stát? Předpokládám že levný to nebude. Nějakej tip na levnej (dobrej) tablet by nebyl?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: SINGO

Zajímavá 0 před 4590 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
led

napríklad ovládanie viacerými prstami súčasne na dotykovej obrazovke.
Staršie modely (lacnejšie) nepoužívajú napríklad rýchlu wifi -n
nemusia mať gyroskop, zmena obrazovky podľa naklonenia
atď

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Nejpodstatnější rozdíl je ve kvalitě zobrazování. Ctěl jsem to jako prohlížeč fotografií, ale za ty peníze ne.

Jedině snad ARCHOZ. Ale pokud ho neuvidím na vlastní očiska nekoupím. Již jsem se zde ptal , ale zkušenosti s ním nemá nikdo.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
DDarent

Vysvětlovat ti to všechno je moc složitý, a když sám nevíš, jakej je mezi nima rozdíl, tak bysi tomu ani nerozumněl, takže hlavní věci…

Nejnovější oprační systém Android 3.1, 2 jádrový procesor Tegra 2, desetitísíce aplikací zdarma, a další desetitisíce aplikací za peňíze, lepší obrazovka, prostě toho je moc!!!!

Já pudu do tabletu až vyjde Tegra 3, protože bude mít 5 jader a vyrovná se i výkoným netebookům za 30000Kč, navíc je několikrát výkonější než dosavadní tablety a s novým operačním systémem Android 4.0 Ice cream sandvich se stane vrcholem technologie...... Tegra 3 tudíž bude podporovat rozlišení 19XX×XXXX bodů, což je stejně jako u kvalitních monitorů, tudiž bude ve své době ,,technologickým vrcholem lidstva''...... (nenapadlo mně jak to napsat jinak)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Nanoon