Avatar uživatele
MartinaSpi

Jak je možné, že musím platit školné na VŠ? Více viz níže.

Studovala jsem Vš UPOL pedagogickou v Olomouci 5 let,Mgr.jsem bohužel nedodělala,studium jsem začala v r.2004
Nyní od září studuji VŠ pedagogickou v Hradci králové,bc.na 3roky ale nyní mi přišel dopis,že jsem překročila standartní dobu studia a musím platit plné školné 17500kč za semestr,jak je to možné? děkuji za odpověď Martina

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 1967 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Arne1

Odpoveď byla označena jako užitečná

Každý studijní program má určenou standardní dobu studia, v níž se předpokládá ukončení studia – většina bakalářských programů má trvat 3 roky, magisterských 5 let (existují samozřejmě i programy trvající 4 nebo 6 let); pokud student přesáhne tuto dobu studia, má to následky – pokud je to standardní doba studia + 1 rok, jedná se o ztrátu nároku na některá stipendia, po uplynutí i této lhůty musí student platit poplatek za studium, který má každá škola určen jinak.

… a asi stovka jiných zdrojů

Zdroj: https://www.vy­sokeskoly.cz/a­kademicky-slovnik/heslo/stan­dardni-doba-studia

2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?ivzez, MartinaSpi Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
klumprt

Jednoduše řečeno, už máte odstudováno zadarmo a teď už musíte platit. Jak píše Arne. Ten jeho odkaz je první, co vyleze, když se dá do googlu „standardní doba studia“.

Existuje matrika studentů a tam se zaznamenávají veškeré studijní pokusy člověka. Když se přehoupne přes stanovený limit, naúčtuje mu škola poplatek.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Mc Merkurion

… aby z některých vysokoškoláků nebyli věční studenti z našich daní, platí se jen určitý počet let …

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
autacek