Avatar uživatele
anonym

Soudní návrh na vydání platebního rozkazu

Dobrý den, přišel mi od soudu návrh na vydání platebního rozkazu na nezpelacené pojistné (393,– Kč) + k tomu asi 7 tis. Kč právnici, úroky… Volala jsem tedy právníkovi, který to má na starosti, že mi nikdy nebyly doručeny nějaké upomínky, protože jsem nepobývala na adrese trvalého bydliště, což ho pochopitelně nezajímalo a tak jsem požádala o splátkový kalendář, jelikož jsem na MD a jsem s dítětem úplně sama a můj měsíční příjem je 8.100,– Kč, z toho platím byt za 6 tis. Kč. Právník mi sdělil, že musím splácet min. 1500,– Kč měsíčně, jinak to půjde exekučně. Ale každý normální člověk asi pochopí, že si nemohu dovolit splácet ani 500,– Kč natož tak 1500,– Kč. Mohu se tedy v tak zoufalém případě nějak bránit, poprosit o prominutí s tím, že uhradím pouze tu škodu, která opravdu pojišťovně vznikla, nebo jak vlastně mohu v takové situaci postupovat?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4753 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
nanule

Take bych se obratila primo na pojistovnu, zkusila bych uhradit jejich dluznou castku a pokusit se pozadat o zruseni soudniho rizeni. Pokud je to nejaky sprizneny pravnik, mozna pro ne nebude problem se s nim vyrovnat tak, abyste ho nemusela platit vy.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek