Firma mi pošte fakturu 1.března a zaplatit mám do 8 března. 2. března pošlu mail, že na faktuře jsou nesrovnalosti. Firma mi odpoví třeba za 3 týdny třeba 20. března že faktura je OK já souhlasím a zaplatím. Pak mi za pár dní dojde další faktura na penále, protože jsem zaplatil pozdě, ale háček je v tom, že ne svojí vinou, ale vinou firmy, že mi pozdě odpověděla na mail a pozdě mi vysvětlila co mi vlastně fakturujou.
Jak je to v tomto případě.
Platí zde obecné pravidlo, nejdřív zaplať a pak reklamuj.
Není jednodušší pro furmu, nejdříve zákazníkovi vysvětlit co se vlastně faktuturuje než pak řešit případné problémy, že mi musí něco vracet a já na to musím čekat 30 dní a někdy si i navíc o to zvlášť požádat a někdy i trochu složitěji.
Ono taky se stává, že operátorka na call centru je málo informovaná a splete to ona zákazník je méně chápavý a taky to nějak zvrtá.
Jak se to pak řeší ? Pak jedině Černé ovce a ostuda v novinách.
Zajímavá 0 před 4426 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Sice neplatí takové pravidlo (nejdřív zaplať..), ale pokud jste
reklamoval údaje na faktuře neoprávněně a se zněním faktury jste
souhlasil bez toho, že byste požádal o změnu data splatnosti, tak Vám
firma vyúčtovala penále oprávněně.
Dalo by se zde v reakci na takovýto postup napsat firmě, že se jedná
o chování v rozporu s dobrými mravy. Záležet bude jen na vystaviteli
faktury, zda Vaši námitku uzná. Pokud se jedná o částku v řádově
stokorun, tak bych dopis na adresu vystavitele penalizační faktury poslala.
Z penále Vám penále vystavit nemohou, takže bych tento postup vzala za
nejrozumnější. Černé ovce se takovými záležitostmi nejspíš zabývat
nebudou. Toto pro ně není žádný „trhák“.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4426 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek