Avatar uživatele
koninecek1

Sháním netbook, nevíte nějaké vhodné modely?

Dobrý den,
hned na začátku,pod pojmem ,,vhodné modely" jsem myslela takové,které by odpovídaly mým podmínkám. Jsem studentka, proto bych netbook chtěla ke studiu. Ráda bych v něm měla rychlý internet, Word či jiný program na psaní, tak 3G paměti (i méně)a co nejvyšší dobu po kterou vydrží bez nabitý. To celé v ceně pod 5 000 Kč.
Přece jenom mám omezené finanční prostředky. Děkuji za každou odpověď.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4352 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Lucijej

Rychlost internetu ani tak nezávisí na netbooku, jako na poskytovateli internetu, u kterého si necháte závést internet domů. Co se týče paměti, tak v dnešní době ji mívají 150G a více. Word (MS office) je program, který je placený, ale některé noťasy ho mají předinstalovaný, ale existují ji obdobné programy zdarma. Na baterku netbooky vydrží 5 – 8hodin. Co se týče ceny…je to různé, šikovné si vyčíhat nějakou akci, kdy se dá nakoupit za příjemné ceny.
Zkus projít nabídky na alza.cz, svetpocitacu.cz

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
alexandra

Lucijeje,ty jsi si asi spletla paměť s HDD.Paměť 150 GB asi těžko.
Pod 5OOO,Kč to moc nadějně taky nevidím.Za 5OOO tak netbook.Jinak si radši přišetři a kolem 8OOO,–Kč už dostaneš dobrý Notebook s 3GB operační paměti a pevným diskem třeba 5OOGB. Pokud Ti stačí netbook,tak jsou už i za 4OOO,–Kč,ale mají větššinou jenom 1GB paměti a to je myslím potom pomalejší.Jinak rychlý internet si musíš pořídit,na ten nemá notebook vliv.
http://notebo­oky.heureka.cz/hp-compaq-presario-cq57-313-qh698ea/
Doplňuji:
Promiň,já jsem přehlédla,že jsi chtěla netbook,tak ten dostaneš pod 5000 v pohodě.Ale většinou má jenom 1GB paměti.

Upravil/a: alexandra

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek