Avatar uživatele
ZbyněkM

Reklamace opravy v autoservisu

Zdravím, nechal jsem si v servisu opravit zrcátko (nešlo nastavit) a přerušovač, který cvakal jak se mu chtělo. Servis mě informoval, že bude potřeba díly vyměnit, s čímž jsem souhlasil. Auto jsem dostal zpátky po několika urgencích po měsíci, na první pohled vypadalo vše opraveně, tak jsem opravu zaplatil.
Po důkladnější kontrole jsem ale zjistil, že proběhla jen výměna dílů, ne oprava původního problému, a zrcátko pořád nastavit nejde (navíc vyměněný díl úplně nesedí do originálního zrcátka, takže nejde sklopit) a přerušovač pořád cvaká jak se mu chce, přestože díly byly vyměněné. Dal jsem auto teda na reklamaci (když jsem chtěl vyplnit reklamační formulář, žádný mi nedali se slovy, že to prostě opraví).

Můžou po mě pak chtít nějaké dodatečné platby, nebo je to v rámci reklamace zdarma, když jsem zaplatil auto, které mi bylo předáno jako opravené? Nebo můžu žádat nějaké vrácení peněz, kdyby se jim oprava nedařila nebo trvala opět přes míru dlouho? Bohužel jsem zaplatil za to, že jsem auto měsíc neměl (teď už čekám 2 týdny a u servisu se nehlo z místa) a že jsem ho dostal zpátky v horším stavu, než jsem ho předával.
Děkuji

Zajímavá 0 před 511 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
elkon

Příště si vyberte servis podle referencí.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
seraphico

Odstranění vady z díla (opravy) jde už na vrub autoservisu, takže ne, dodatečné platby po vás nemůže chtít. Pokud by se vada nepovedla odstranit, tak ano, peníze můžete požadovat zpět. Jen doufám, že alespoň při první návštěvě jste sepsali smlouvu. 😃

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
ZbyněkM

na firmy.cz mají 4,5/5, tušit jsem to nemohl

Nový příspěvek