Avatar uživatele
bolak

PS: „Nejsme cigoši !“

Todle mi dneska někdo hodil do schránky:

Maželský pár hledá pronájem v této lokalitě, 2+1 a více.
Předem děkuji za nabídky. Prosím formou SMS (+ telefonní číslo). PS: „Nejsme cigoši !“

Může za to péesko bejt nějakej postih?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4354 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Myslím že ne

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Ar

Proč postih? Za gadža taky není postih.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
briketka10

taky jsem to tam měla..

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Damiana

Myslím, že nejde ani tak o inzerát, jako spíš o provokaci.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Jose1f

Nejsem právník, ale můj názor je následující. Když podáš trestní oznámení na neznámého pachatele (znáš jenom telefonní číslo), protože to považuješ za hanobení rasy, a myslíš si, že to bylo vhozeno jako provokace do velkého počtu schránek, tak se tím policie začne zabývat. Zjistí kdo to rozšiřuje a pozve ho, aby to vysvětlil. Podle vysvětlení to potom buď odloží, nebo předá k vyřízení jako přestupek, nebo to bude dál řešit jako trestní čin. Záleží na tom, jak budou zmínění manželé vypovídat. Když nikdo trestní oznámení nepodá nebude se dít nic. Kde není žalobce, není ani soudce.
Osobně bych za toto trestní oznámení nepodal, ale o zmíněné manželské dvojici bych si myslel své. Buď mají nějakou velmi špatnou zkušenost, nebo jsou „praštění.“

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Damiana

(Nemyslím, že provokuješ ty, ale ti, kteří takové inzeráty a podobná oznámení rozesílají.)

před 4354 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
bolak

neboj, zas tak vztahovačnej já nejsem :)

ale provokace to možná ani bejt nemusí, kolikrát jsem viděl v inzerci kde lidi hledaj podnájemníka, nebo třeba zaměstnance a nakonec připíšou poznámku s vykřičníkem: „cikány neberem!“ , prostě proto že je tam nechtěj :)