Avatar uživatele
Ametyst

Proč v Praze neustále kolabuje doprava, a nikoho vlivného to zřejmě nerozčiluje?

Novináři neinformují, nekritizují, neptají se zodpovědných politiků na magistrátu, ignorují zhoršenou dopravní obslužnost. Už jsou tak ekologicky uvědomělí, že nechají řidiče vydusit a přesednout na bicykly?

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? autacek, aliendrone, Midoc před 1025 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
aliendrone

Kdysi velice záslužné a pretižní povolání se jaksi úplně „transformovalo“. Dnes již NEMÁME novináře (v původním slova smyslu), popřípadě byli „odsunuti“ na informačně zcela bezvýznamné pozice.

Presstituti a presstitutky zkrátka nemohou informovat pro samotnou informovanost veřejnosti (a pokud ano, tak VÝHRADNĚ o zcela bezvýznamných věcech), ale musí FORMOVAT „veřejné mínění“. Destabilizace společnosti (naštvaní občané) NENÍ v zájmu ani majitelů médií a ani systému. Pokud se to zpravodajci nelíbí… inu může jít SVOBODNĚ pracovat kam chce (popřípadě bude „odejit“, kdyby nešel sám), viz výše. Což kupříkladu pokud platí hypotéku, není moc optimální řešení, čímž se situace vysvětluje. ;) :D :D

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Velký Vezír

Je třeba automobilovou dopravu z historických center vytlačit, jako v jiných civilizovaných mestech! A novináři nejsou od toho aby hájily zájmy automobilistů… síť mhd je naprosto dostačující, většina lemplu, tráví čas v zácpách jen díky své lenosti,aut enormně přibývá a pokud se nezmění myšlení lidí dopravní situace bude v Praze dál kolabovat.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
plastikmuz

Protože naši politici a novináři jen tlachají a nic nedělají. Vzpomínám si v minulosti na článek jednoho novináře, který se vysmíval tomu, že někde v Číně postavili novou linku metra a že poslední stanice té linky stojí v poli kde nic není… Bohužel už vám tento „novinář“ zapomenul napsat, že v tom poli za 6 měsíců vyrostla obytná čtvrť pro půl miliónů lidí a že za další 3 měsíce se ta stanice stala přestupní stanici pro dvě další linky metra (jedna linka vede do vnějšího okruhu, druhá do vnitřního a třetí se dostanete na Maglev, který vás dostane na letiště).

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Nevšiml jsem si. Občas je tam trochu hustěji, ale že by kolabovala? Jinak samozřejmě, pokud to jde, je pro cestování často vhodnější MHD. Pro dobře pokrytá místa je to o chlup rychlejší než autem a odpadá starost o auto (kde zaparkovat) a nervy při řízení.
jinak používám online navigaci a (ťuk ťuk) pokud ji poslechnu, nepošle mně do kritických míst.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

Avatar uživatele
aliendrone

Dochy>>> Namátkou když se opravovala Husitská (3/4 roku) – to byla ROZKOŠ jet 40 minut z Lipanský k Bulharu (a jinudy to NEŠLO, resp. bylo to JEŠTĚ HORŠÍ). Než to nastavili tak, abys to dal jen za čtvrt hodiny to trvalo čtvrt roku. (Pro nepražáky – cesta tak na max 5 minut i se stáním na 2 semaforech.) No ano, nebyl to kolaps, ale „adrenalinový zážitek“ zcela JISTĚ. A mysli i na to, že naše „pražské standardy“ (tedy to tvé „trochu hustěji“) může nepražákům přijít jako docela slušná pakárna. ;) :D :D

Velký vezír>>> Zrovna včera na mariáši jsem poslouchal breky o tom, jak je ta MHD je zoufalá. Tož teď měsíc byla výluka (vyškubali komplet koleje od Hl. nádraží až na Seifertku + stažení do jednoho pruhu. Ále co, stačilo si přidat do plánu nějakých 20minut navíc (x2 – denně) a byls prý v pohodě. Nyní nejede metro © od Muzea (mám z doslechu, nwm do kdy, MHD moc nejezdím) a MHD nejezdí již do půlnoci, ale jen do 23.hodiny, pak noční provoz. Známý říkal, že se do tramvaje (noční) NEDOSTAL, jak byla narvaná. Což mi přijde komické v situaci, kdy se tady dělají hysterická covidopatření v počtu lidí na prodejnu apod., zato když jeden funí na druhého tváří v tvář prakticky kontaktně (xicht na xichtě, rouška nerouška) to nikomu NEVADÍ. Inu, žijeme v Črdeli, no. ;) :D :D

před 1025 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Dochy

Koho zajímá Husitská a Bulhar. Tudy jezdí sotva polovina Pražáků… 😉
Ale tak myslím že to byla vcelku vyjímka. Má zkušenost z poslední doby (před Covidem jsem jezdil převážně městskou když to šlo) je, že se to dá.

před 1025 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Midoc

V Praze není veřejná doprava moc ekologická. Jezdí zde hodně i starších autobusu s dieselovými motory. Kupuji se nové stále dieselové.
Např. v Brně je to lepší všechny nové autobusy jezdí na CNG, nebo bioCNG.
https://priprav­.brno.cz/prikla­dy-dobre-praxe/projekt-160-autobusu-s-pohonem-na-cng/

před 1025 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek