Avatar uživatele
Pokročilý

Proč se mi po očkování udělala na ruce boule?

Očkování proti příušnicím,injekci mi píchla do svalu na ruce a po pár dnech se mi tam udělala boule? Zmizí za pár dní?
Doplňuji:
no na kontrolu jít nemám,ale ulevilo se mi že sama zmizí tak děkuji :)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Jedná se o přirozenou reakci organizmu a není potřeba se znepokojovat

Zdroj: Všeobecná zkušenost

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Taky jsem tam měla po očkování bouličku, to je v pořádku. Měla by zmizet, ale lékeřka by to jí měla vidět až to očkování bude kontrolovat.
Doplňuji:
No, jako budoucí zdravotník bych řekla, že každé očkování by se mělo zkontrolovat - přeci jen je to riziko.


Avatar uživatele
Pokročilý

Je to znamení, že tělo si vytvořilo protilátky. Očkování je inaktivovaný nebo oslabený pategen, který nemoc už nezpůsobí, ale pořád na něj imunitní systém reaguje a může si tak vytvořit protilátku.


Avatar uživatele
Zlatý

Je to intenzivnější reakce těla na očkovací látku. Pokud to nějak moc nebolí, není zanícené a nemáte teplotu, počkejte ono se to samo vstřebá.
Doktor s vámi stejně nic jiného neudělá.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1909
Zlatý mosoj 1565
Zlatý marci1 1423
Zlatý annas 1152
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 847
Zlatý briketka10 789
Zlatý quentos 756
Zlatý Kepler 622
Zlatý iceT 579

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.