Avatar uživatele
Pokročilý

Proč se mi po contractubexu loupe místo natření?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

To je ta mast na jizvy? Tak otázka je, jestli je to průvodní jev léčení zjizvené tkáně, nebo nežádoucí účinek.

Víte co bývá vždycky v reklamách na léky? Při podezření na nežádoucí účinky informujte svého lékaře nebo lékárníka. Ta věta má svůj význam :)

Zdroj: http://www.contractubex.cz/cs/ contractubex/

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1778
Zlatý mosoj 1529
Zlatý marci1 1378
Zlatý annas 1078
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 847
Zlatý briketka10 761
Zlatý quentos 744
Zlatý iceT 577
Zlatý zjentek 512

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.