Avatar uživatele
tony2412

Proč se mi notebook po uspání odpojí od Wifi?

Přiklopím víko NTB a třeba po 30ti minutách ho otevřu a wifi je odpojeno, kliknu na „odstranit potíže“ a na konci řešení problému se objeví hláška: Adaptér Wi-fi nemá platnou koniguraci protokolu IP. Opraveno. A Wifi funguje, nevíte někdo čím to je? Jsem rád že se problém vyřeší po kliknutí na „odstranit potíže“ ale dřív to nedělalo, teď tak z deseti případů se to 8× od wifi odpojí…Prosím v případě rady o laické vysvětlení, nejsem žádnej odborník přes pc, díky!// Tak jsem ve správci zařízení našel síťové adaptéry a Intel Dual Band Wireless AC-3165 a u toho pod řízením spotřeby bylo zaškrtnutý políčko povolit počítači vypínat zařízení z důvodu úspory el. energie, tak jsem to zrušil! Těch adaptérů je tam víc samej Wan ale u těch není žádný řízení spotřeby jen u toho Intel Dual, tak uvidím, 2× jsem to zkoušel a zatím se to od wifi neodpojilo! Díky

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Dochy před 1562 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
dubraro

Při uspání se sníží spotřeba elektřiny, čehož součástí je zřejmě i vypnutí WiFi adaptéru. Pokud v té době vyprší čas, na který je DHCP serverem přidělena IP adresa, tak se po zapnutí adaptér nemůže připojit k síti, dokud nepožádá o přidělení nové IP adresy.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
kelley

Zkus ve Správci zařízení najít v síťových adaptérech ovladač WiFi a na kartě úplně vpravo vypnout „řízení spotřeby“.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Dochy

dubraro: Tak jedna věc je IP konfigurace, druhá věc je připojení k AP. Nejdřív musí být připojen k AP aby vůbec mohl nějaké DHCP řešit. A pokud máme stejný problém (což si nejsem jist) pak se k AP vůbec nepřipojí. A pokud připojen je, pak by DHCP měl počítač řešit automaticky.

před 1562 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Dochy

Win10?