Avatar uživatele
jirka F

Proč je fotbal tak preferován když existují i jiné sporty které mohou lidé hrát?

Si pamatuji jak na tělocviku nás k tomu doháněli i když jsme chtěli hrát jiný sport dokonce jsem to tenkrát paní učitelce říkal že fotbal nemám rád také jsem ho pak odflákl.

Zajímavá 0 před 326 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
VaclavZeman

Nevím, nevím. Když jsem se ptal našich studentů, tak ti prý hrají všemožné populární kolektivní míčové sporty. Volejbal, basketbal, fotbal a florbal. Sem tam gymnastiku. Toť vše, ale není to pouze fotbal. Samozřejmě, pseudosporty typu softball se u nás nehrají.

Když jsem byl já mlád, tak jsme na základce a gymplu hráli taky něco podobného. Určitě volejbal nebo přehazovanou, vybíjenou, hodně gymnastiku (vždy jsem zbořil kozu a když jsem se rozeběhl proti Švédské bedně, tak jsem ji rozdělil na kusy) a taky fotbal. Já byl nejtlustší, tak jsem šel do brány. A vždy mi hrozila z tělocviku horší známka než dvojka. Takže jsem panu učiteli každé pololetí donesl domácí klobásky (kdo by odolal?) a pokaždé jsem dostal dvojku, aby to nebylo zase tolik podezřelé. Děkuju.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Díky velké sledovanosti z toho vznikají preference a obrovské sumy peněz.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
da ny

Také ho nemám ráda.
Ničí zdraví už malých dětí (ten školní z TV ne)..
Méně finančně náročné, pro rodiče (výbava, jako např. na tenis, lyžování, plavání, hokej, cyklistiku motosporty aj.).
Tedy i pro děti ze sociálně slabších rodin, na obecní/městské úrovni dostupné.
Jinak je to kolektivní sport, kde se v klubech točí velké peníze. Korupce, úplatky. Přetahování hráčů. Takové sporty mne už léta nezajímají. Nesleduji.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Filip84

Už zase začínáš kušnit a otravovat!? 🙄👿

Se jdi zeptat „na fotbalku“, ne, proč to frajeři hrají?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Filip84

Příspěvek smazán administrátorem.