Avatar uživatele
samicek333

Proč by Franze volila většina mladých, spíš studujících lidí?

Třeba naše studentské volby na mé škole. Většinou, co jsem se dozvěděla, řekli mi, že by volili Franze. Slyšela jsem něco tipu: když už exota, tak už pořádnýho, že podporuje mladé atd. Je to pravda? Máte podobný názor?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4146 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
jpau

Nevím kam chodíš do školy, já studuji také a Franze bych nevolil a hned řeknu proč.

Nejvyšší politickou funkci nemůže vykonávat člověk, který nemá naprosto žádné politické zkušenosti. Je to hezky vidět z nějakých rozhovorů s ním, kdy mluví o změně všeho možného ale už jaksi zapomíná na to, že jako prezident v tomto státě prakticky nemá výkonou moc.

Nemá žádné jasné politické názory (dřív volil ODS, teď chtěl SZ (z naprosoto odlišného spektra…) nakonec nevolil nikoho protože není z čeho vybírat – to je podle mého soudu značná omezenost).

Prezident má především reprezentovat svoji zemi a občany, kteří v ni žijí, tedy alespoň většinu občanů (a to platí prosím pěkně i pro vzhled) – což rozhodně nezastupuje.

Za další by to měl být nějaký člověk, který je obecně uznávaný a je řekněme alespoň v celoevropském povědomí což on není. Zajeď do Německa a zeptej se, deseti lidí středního věku kdo ho bude znát a pak se zeptej třeba na Zemana…

Ať si volí každý koho chce, jsem ale přesvědčený že pokud to vyhraje tento člověk utrhneme si v mezinárodním měřítku ostudu, jde o to jestli to chete, tedy chceme…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Já už mám dávno dostudováno a Fraze přesto podporuji. Argumenty mám téměř stejné, jako tví vrstevníci. Nejsem ještě zcela přesvědčena, zda ho budu volit, ale rozhodně s ním sympatizuji.
Doplňuji:
V. Franz má za sebou kus práce, která ho etablovala v oblasti kultury v zahraničí víc než u nás. Je to kandidát kterého nedeleguje politická strana nebo vlastní ambice, ale o kandidatuře rozhodli jeho sympatizanti, na jejichž popud se rozhodl podstoupit podmínku 50tis. hlasů, kterou nejenom splnil, ale výrazně překročil. Jeho vzhled j provokativní, ale v USA bylo také ještě nedávno představitelné, že jejich prezidentem bude někdo tmavé barvy pleti. U nás mnoha lidem vadí Franzovo tetování, ale Okamuru a jeho populistické sliby by lidé volili. Za Franze bych se určitě styděla méně a měla méně důvodů ke studu, jako je tomu v případě V.Klause.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
briketka10

není hloupý a mladé lidi navíc velmi šokuje svou vizáží což starší odpuzuje :))

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
fcoop

Franz........­...napadlo ty sympatizanty p. F. --------- co se mu asi tak musí odehrávat v hlavě,když se nechal dobrovolně takhle znetvořit? Nemůže být úplně normální.
Je to ovšem jeho věc.
Už vidím jeho zarámovanou fotku ve třídách na ZŠ – jak na něj vyděšeně civí prvňáčci.
Takhle je to tady jak v Kocourkově.
Ačkoliv – když může být Karolínka ministrem obrany,proč nemít Taťku Šmoula na Hradě.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?briketka10 Nahlásit

Avatar uživatele
BANAN93

Tak on je to chytrej člověk a nemůžeme ho odsuzovat za barvu pleti :D
Ale chtěl bych pak vidět setkání s ostatními prezidenty ..... asi by mysleli, že jsme maurové (když by byl čestný a snažil se srovnat ten binec tak bych ho klidně volil)
Myslím že prezident moc pravomocí nemá...... chtěl bych nějakého člověka, který by měl moc jako Hitler ,ale využíval jí jen pro tvorbu dobra

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Al.Ex

přesně podle toho co tu píšeš…tady je odpověď :ČEŠI JSOU V TOMHLE OBORU DOOOOOOST VELCÍ SRANDISTÉ …já osobně chci v prezídiu někoho za koho se nebudu muset stydět :/

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zzzzz

Mi je přes třicet, a volit ho budu také, hlavně proto, že není nijak spojen s žádnou politickou stranou.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Conchus

To jsou tzv. „prsaté řeči“. Až se budou muset rozhodnout u volební urny, tak asi změní názor.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
huxa

mám stejný postoj jako jpau; studuji a Franze bych nevolil, ovšem z jiného důvodu.
Zatím jsem o něm slyšel poprvé (jeho vizáž si vybavuji z nějakého časopisu, ale nevím, jestli to byl on). I kdyby měl na tváři hov*o, je to jeho věc.
Volil bych nejspíše Okamuru (dokázal, že umí hospodařit s penězi a nemá důvod brát úplatky) nebo Fischera (již dlouho vystupuje na politické scéně a také prokázal, že v tom umí chodit, stejně jako předtím Klaus).

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
chachar1922

No, jsou tři kandidáti které jsem řešila. Okamura, Franz a Zeman. Nestrpím ( a to nejsem rasista) aby vládl a reprezentoval ČESKOU zemi japonec. Za další, na pana Zemana mám svůj názor. A Franz se mi jeví, jako velmi chytrý člověk. Je mi v tomto jedno jestli je potetovaný nebo ne. Momentální prezident nás taky nijak zvlášť nereprezentoval v dobrém světle.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
franku

Je to jen anketa a studenti ho volí spíše z recese.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
briketka10

fcoop už dlouho nechodím do školy, ale naposledy nám tam
visel Gustáv Husák, tak jsem se móc pobavila v první třídě
jěště Ludvík Svoboda, myslím, že bych byla vyděšená..

před 4145 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek