Avatar uživatele
samicek333

Proč by Franze volila většina mladých, spíš studujících lidí?

Třeba naše studentské volby na mé škole. Většinou, co jsem se dozvěděla, řekli mi, že by volili Franze. Slyšela jsem něco tipu: když už exota, tak už pořádnýho, že podporuje mladé atd. Je to pravda? Máte podobný názor?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4146 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
jpau

Nevím kam chodíš do školy, já studuji také a Franze bych nevolil a hned řeknu proč.

Nejvyšší politickou funkci nemůže vykonávat člověk, který nemá naprosto žádné politické zkušenosti. Je to hezky vidět z nějakých rozhovorů s ním, kdy mluví o změně všeho možného ale už jaksi zapomíná na to, že jako prezident v tomto státě prakticky nemá výkonou moc.

Nemá žádné jasné politické názory (dřív volil ODS, teď chtěl SZ (z naprosoto odlišného spektra…) nakonec nevolil nikoho protože není z čeho vybírat – to je podle mého soudu značná omezenost).

Prezident má především reprezentovat svoji zemi a občany, kteří v ni žijí, tedy alespoň většinu občanů (a to platí prosím pěkně i pro vzhled) – což rozhodně nezastupuje.

Za další by to měl být nějaký člověk, který je obecně uznávaný a je řekněme alespoň v celoevropském povědomí což on není. Zajeď do Německa a zeptej se, deseti lidí středního věku kdo ho bude znát a pak se zeptej třeba na Zemana…

Ať si volí každý koho chce, jsem ale přesvědčený že pokud to vyhraje tento člověk utrhneme si v mezinárodním měřítku ostudu, jde o to jestli to chete, tedy chceme…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Já už mám dávno dostudováno a Fraze přesto podporuji. Argumenty mám téměř stejné, jako tví vrstevníci. Nejsem ještě zcela přesvědčena, zda ho budu volit, ale rozhodně s ním sympatizuji.
Doplňuji: