Avatar uživatele
Lgee

Jak řešit vyhrožování a vydírání kvůli „nahým“ fotkám na internetu? Více v popisu.

1. Upozornění

Voláním o pomoc nebo prosbou o radu lepší odpovědi nezískáte. Zkuste to jinak a položte otázku obsahující konkrétní informace.

2. Problematika vydírání – není otázka

Pokud někdo někomu vyhrožuje na internetu ze ma jeho nahé fotky a pokud mu neposle dejme tomu 6000 Kč tak je to TC vyhrožování + krádež ? Nebo jen vyhrožování? To asi těžko když zcizi peníze ale pokud mu nelze a ty fotky ma tak podvod to být asi nemůže ne? Protože přecijen on ty peníze pošle dobrovolně, omlouvam se nejsem právník sem laik ale jen tak me to napadlo.

Upravil/a: annas

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? OnionMeny před 1737 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Frontinus

Základním pramenem trestního práva je trestní zákoník (viz odkaz).

Obecně pokud jeden čin nebo série činů (nemusí nutně souviset věcně) splňuje známky několika trestných činů, pachatel se sice může odsoudit za všechny, ale dostane úhrnný trest (§ 43 odst. 1), tedy ze všech trestných činů se vybírá sazba podle toho nejpřísněji trestaného, za jistých okolností může navýšena. Takže jako laika by tě z toho hlava bolet nemusela, když provedeš nějakou hloupost, která bude spočívat hned v několika trestných činech, odsouzen budeš, pokud to nebude něco skutečně ve velkém stylu, podle toho nejpřísněji postihovaného.