Avatar uživatele
Dlostev

Přestane jít internet (po druhé)

Dlostev
Po několika hodinách přestane jít internet.

Dobrý den, zatím jsem to ignoroval, ale už mě to začíná štvát. Jsem na internetu, například několik hodit a potom z ničeho nic vypadne internet, ale v pravém rohu dole u ukazatele sítě se objevuje, že pořád připojený sem a například když u toho volám s někým přes skype, tak hovor nevypadne, volám dál, ale v prohlížeči mi hlasí, že není možné se připojit k internetu. (Dělá to ve všech prohlížečích).. Musím vždy restartovat PC a potom je to zase v pořádku.. Dělá to někdy až po půl dnu. Nevíte v čem je problém? Děkuji (Připojený jsem přes wifi, ale ostatním připojených PC, či mobilu se to neděje, v síti tedy problém není)

Doplněna:
Ano, jsem správce. Nedávno jsem využíval Fofrnet, kde to dělalo také. Nyní mám UPC a problém přetrvává, takže připojením to není. Problém musí být někde v notebooku. Používám prohlížeč Google chrome, ale v rozšířeních žádnou aplikaci ´, která by tohle mohla dělat nemám. Když potom zkouším zapnout jiný prohlížeč, tak je problém i tam, ale například u toho Skypu vše funguje dál a není problém. Netuším co to může být.

Doplněna 2:
Dávám to sem znova jelikož sem přidám i screen obrazovky z diagnostiky. Před chvílí se mi to právě znova stalo, tak jsem to vyfotil a poté jsem restartoval notebook, aby zase připojení bylo ok. Takže obrázek tady http://s12.pos­timage.org/fmfjtr5kd/­Nepojmenovan_32131­.jpg. Prosím o pomoc, děkuji!
Doplňuji:
V tom bych problém neviděl. Když se připojím přes kabel, problém je stejný

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4147 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Bedy

V síti problém nebude, router uza nic nemůže.
Pokud jste ten Fofrnet měl od U:fona, tak jste měl takovou zelenou „flešku“, kterou jste zapojil do počítače, ne? Blblo to. Teď máte UPC (osobně nedoporučuji, příšerné zkušenosti) a jak to máte udělané od UPC? Dostal jste nějaký modem od nich, ne a do noťasu to máte zavedené pčřesně jak? Máte to přes kabel nebo wifi?

Možná pro jistotu bych si od Vás vyžádal výpis z programu Hijackthis a Secuirty Check, abychom vyloučili problém typu viry, nechtěné programy, apod.
Ty výpisy vložte prosím do diskuze.

Hijackthis stáhnete zde: http://source­forge.net/pro­jects/hjt/files/la­test/download
Program uložte, spusťte, klikněte na Do a system scan and save logfile. Po kontrole se objeví okno s výpisem – ten zkopírujte a vložte do té diskuze.

Security Check stáhnete zde: http://screen317­.spywareinfofo­rum.org/Securi­tyCheck.exe
Po spuštění stiskněte Enter, chvilinku počkejte (kontrola by neměla trvat déle, jak minutu) a poté se objeví okno s výpisem – ten zkopírujte a vložte do tý diskuze.

No a uvidíme, co bude dál…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
badisko

a co ovladace na wi-fi …preinstalat…?…nebo dat pryc a nainstalovat znovu …nebo lepe aktualizonat ..?…premyslel jsi nadtim?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
blesk26

Doporučil bych aktualizovat firmware na routeru, vypadá to, že vypadává port 80 a tím, že restartujete počítač (obnovíte připojení k routeru), se to opět zprovozní.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
joudar11

Ne-e, tady bude problém v DNS Cache. Až se ti to stane znovu zkus otevřít říkzový řádek (Start > cmd > Enter) a do něj vlož toto: ipconfig /flushdns
Doufám, že ti to pomůže. :)

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek