Avatar uživatele
anonym

Používáte ještě svitkový film nebo kinofilm ?!

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? Elk, johana 56, lukas.zmizik, Sůwa, kanedej před 3790 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Elk

Ještě mám jeden nedofocený v Zenitu. Je černobílý a dostal jsem ho od známého fotografa, který jich má celkem dost a uchovává si je v lednici. Až bude vyfocen, tak ho mám dát pouze jemu ke zpracování.
Myslím, že to bylo vzrušující, když se čekalo na výsledek, než teď, když to vidíme okamžitě.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Občas

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Jádrohlod

Taky ještě jedu i na kinofilm , čb i barvu. Mám dost od Fuji a pod ,dokonce i Foma .. Taky v lednici , to dá rozum. Jinak si vyvolávám i dělám fotky sám ,jen tak pro zábavu. Legrace je i se sháněním fotopapírů , kdo ví o čem je řeč , pochopí. Pochopitelně využívám hlavně digi.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
isteron

Mám jeden digitál Panasonic, požičal som ho niekomu na dovolenku. Naskytla sa mi príležitosť na snímkovanie, nechcel som ju premárniť, tak som vytiahol zo skrine starší tiež Zenit , kúpil Fuji kinofilm farebný, ale len 24 snímok. Dal spracovať do fotolabu Fuji, zaplatil, ale vôbec sa mi výsledok nepáčil . Mal som expozimeter, kúpený s tým Zenitom, takže mal už tiež okolo 30 – 40 rokov. Za ten čas som už zabudol aj odhadovať expozície, čo je pri farebných filmoch veľmi dôležité. Výsledok sa mi nepáčil a musel som oželieť tie peniaze na návrat do minulosti. Radšej som potom kúpil aj druhý digitál, aby mi môj jediný nebrali na dovolenky a teraz som spokojnejší. Svitkový film už som dlho nevidel, hoci máme ešte starého 50 ročného Pioniera.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
lukas.zmizik

Já ano – pentacon six, tedy klasika na 6×6 v kombinaci s Fujicolor pro 160S …nejlepší volba

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
kanedej