Avatar uživatele
panenka

POTÍŽE S TELEVIZÍ

Dobrý večer chtěla bych se zde někoho zeptat včera nám vypli proud po zapnutí jsem zapla televizi v te televizi se najednou objevily chvilkově barevné odstíny.Po zmizení se celý obraz na televizi změnil a místo pěkné barevné ted mám zeleno fialový odstín. I když jsem zkoušela na ovladači kontrasty,jas,sy­tost ukazuje se mi že je vše v pořádku.U os­tatních dvou televizí je vše v pořádku můžete mi prosím poradit co mám udělat?značka televize je sony děkuji
Doplňuji:
děkuji vám oběma za odpověd televizi jsem vypla vyměnila za druhou a zítra se podívám zda už pude normalně.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, rynek878 před 5122 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Miroslavst

Mohlo dojít vlivem vypnutí, popř. třeba přepětí a následnému vypnutí proudu k poškození televizoru. Nejsem odborník, ale něco kolem vysokonapěťového transformátoru.
Zksil bych tv vypnout úplně ze zdi a po nějaké době opět zapnout. Možná, ale kdo ví. Není na ovladači nebo v menu tv něco jako odmagnetování (jako je u monitorů)? Třeba by i to pomohlo.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Aby šlo nějak odpovědět je třeba udat o jaký typ televize se jedná. Stará CRT ( s klasickou obrazovkou),LCD nebo plasma ?
Pokud se jedná o klasickou CRT počkal bych jestli se to nespraví ( ale televizor by to chtělo provozovat). Může jít o zmagnetizování obrazovky. Na obrazovce jsou pro odstranění tohoto efektu elektrické obvody. Samozřejmě vypnutím a vzniklým napěťovým rázem také mohlo něco odejít do věčných lovišť.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
speedy111

me se deje neco podobneho 1 :muze to byt statickou elektřinou
2 :vyhořeli krystaly v obrazovce vidělas nekdy na televizi takově barevné tecky tak to je vono