Avatar uživatele
anonym

poradíte mi prosím?

někteří z vás to mu rozumí,já bohužel ne,včera jsem odpovídala na otázku a dala odkaz ze stránek Navajo,ale prý tyto odkazy nejsou ideální,všimla jsem si že takových stránek je víc,já většinou když něco hledám zadám to do googlu a už se nestarám na jakou stránku,nebo odkaz mě to pošle,hlavní je že to tam najdu,ale je pravda že některé odkazy jsou lepší,prosím poradte mi at v tom nemám takový zmatek,v čem vyhledáváte vy a jaký je mezi nimi rozdíl
Doplňuji:
díky moc,jsem začátečník tak jsem ráda když mi někdo poradí

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, annas, Miroslavst, iceT před 4909 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

to jsou často velmi specifické detaily které určují co je kvalitní zdroj a co méně kvalitní, konkrétně navajo je strojový překlad anglické wikipedie, a proto je třeba stránka z navajo určitě horší než příslušná stránka přímo z české wikipedie, která je určitě srozumitelnější. Stejně by byl pro mnohé daleko srozumitelnější i samotný anglický originál než strojový překlad …

hledám v googlu samozřejmě, který umí upřednostnit kvalitnější zdroje = resp. snaží se o to jak to jen jde, ale i tak to samozřejmě chce trochu selského rozumu a drobných zkušeností. To se podá časem.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Terryle

Dobré ráno :o) Tak to Navajo není moc dobré, protože je to strojový překlad do češtiny. Takže v lepším případě příšerně kostrbaté věty, v horším (a obvyklejším) nesmysly. Aby to člověk pochopil, musí to často číst víckrát a mnohdy umět anglicky. Jak jsou ty informace důvěryhodné, to netuším, nikdy jsem Navajo z výše uvedeného důvodu nepoužívala.
Obecně je lepší Wikipedie, která má českou verzi (a myslím docela dobrou). Obecně se jí docela dá věřit, má výbornou samoopravovací a doplňovací schopnost :o)