Avatar uživatele
Aukkimi

Poradíte, jak vyřešit daný problém?

Dobrý den,
už delší dobu jsem to držela v sobě, ale od dnešního večera jsem se rozhodla napsat na toto fórum.
Napíšu to co nejstručněji.
Moji rodiče se rozvedli když mi byl asi jeden rok. Můj otec měl už dávno předemnou své vlastní, starší děti a měl ženu, ale nejspíš se o tom zapomněl mé matce zmínit, když si udělali děcko, to jest já.
V mém jednom roce nás opustil a přestal se o nás, podle toho co jsem slyšela, jakkoliv starat nebo zajímat, čili mě matka „měla na krku“, jak mi ona sama řekla.
Strašně mě štve že si hraje na chudinku, říká jak vše musí sama financovat, na všechno je sama a do toho má ještě děcko a psa. Říká mi že ji nemá kdo podržet, přitom má už asi devět měsíců svého přítele a skoro každý druhý den za ním jezdíme a přespáváme u něho. Já chápu, že „samoživitelky“ to nemají jednoduché, rozhodně netvrdím že mají, ale na druhou stranu ona nemá až tak špatnou práci, pracuje jako moderátorka v Českém rozhlasu což je, jak mi řekla, „prestižní práce na kterou je potřeba vysoká škola s maturitou“, ale přitom si stěžuje že je její plat nízký a že tento měsíc budeme muset omezit vodu a elektřinu. Ano, tyto věci mě mrzí. Ale je tu ještě jedna naprosto nesrovnatelná věc. A to je… jídlo.
Když jsem byla menší, měla jsem asi „menší spotřebu“ s jídlem nebo nevím, že mě nemusela krmit tak často. Ale postupem času, od asi dvanácti let, jsem začínala mít hlad i po obědě po škole když jsem přišla domů. Občas k nám v tu dobu jezdila babička, její matka, a ta mi řekla že jsem v takzvané pubertě a že začínám mít hlad a chuť k jídlu víc než jsem normálně mívala. Prý je to normální, ale musím teď jídelní řád dodržovat poněvadž je mé tělo ve vývoji. Ona vždy přijela a uvařila spoustu jídel. Na večeři mi dělala míchaná vajíčka, obložené chleby s paštikami, po škole mi upekla buchty…