Avatar uživatele
Zlatý

Pokud posíláte na e-shopy nějaké dotazy k výrobku, odpovídají vám?

Vynechme formu chatu a telefonu, tam to celkem funguje. Já jsem poslední dobou poslal asi tucet dotazů a přišla mi jediná odpověď. Jakou máte zkušenost vy?

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Písemně jsem se ptala jen jednou, resp. dvakrát, raději zavolám.

Ptala jsem se na jeden přípravek,.bylo u něj napsané - kontaktujte nás kvůli jeho objednání, zajistíme., oznámíme, pošleme.

Později jsem si objejdnávala i další přípravky, běžně dostupně,, do poznámek znova napsala, že mám zájem o ten a ten produkt.

Odpovědi ani přípravku jsem se nedočkala, i když ostatní zboží jsem dostala.

Teď jste mně připomněl, že se zkusím znova zeptat.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Tak z 90% ano. Možná víc.


Avatar uživatele
Registrovaný

Taky většinou jen vyjimečně nebo po delší době.


Avatar uživatele
Bronzový

Ale odpoví, ale často to je "Uvedenou informaci výrobce neuvádí" (dotaz na chipset USB WiFi adaptéru na CZC). Často vím co chci, tak se až toliko neptám.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 632
Zlatý marci1 351
Zlatý gecco 308
Zlatý annas 292
Zlatý mosoj 274
Zlatý hanulka11 271
Zlatý Kepler 213
Zlatý briketka10 177
Zlatý ivzez 160
Zlatý Lamalam 146

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.