Avatar uživatele
FlAsh_7

Počet fotek v portfoliu fotografa?

Dobrý den, jsem fotograf a právě si „stavím“ takové předváděcí portfolio svých prací. Ptám se, kolik fotek by mělo být cca v portfoliu? Šlo by třeba něco kolem 70?

Zajímavá 0 před 1732 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Edison

Na to jsem odpovídal. Nejsi fotograf. Nemáš představu o uplatnění svých fotek, nemáš představu o názvech proi série, nemáš představu o svém portfoliu… Tohle fotografové MAJÍ! Jsi člověk fotící… To, že fotíš z tebe fotografga nedělá.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Šlo by 70, ale neni to nijak noho.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

Nikdo ti nic nenařizuje, dej si tam co chceš, je to tvoje. Píšeš, že jsi fotograf a při tom ze všech dotazů, které tu prezentuješ je jasné, že toho o focení moc nevíš. Takže si na fotografa akorát hraješ.

Upravil/a: elkon

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Fyzik

Špatní fotografové se chlubí dobrými fotkami, dobří fotografové se chlubí dobrými projekty. Stačí, když budeš mít v portfoliu pět dobrých projektů (např. oficiální fotograf toho a toho festivalu, té a té organizace, organizace výstavy na téma to a to), a máš lepší referenci než 100 hezkých fotek.

Jen připomínám, že fotograf, který spadá mezi kreativce, dnes většinou pracuje v týmech. Tedy např. reklamní studia, kde kooperuje s tvůrci videa a zvuku, grafiky atp. Takoví ti fotílci, co nikoho neznají, pro ty už dnes moc místo není.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Kamilovo

Já jsem spíše zákazník fotografa než fotograf, takže to budu hodnotit z pohledu zákazníka. Já jsem si například jako svého fotografa https://www.ro­binpuskas.cz/ nevybral kvůli kvantitě fotek nýbrž kvůli kvalitě. Myslím tedy, že není důležitý počet fotografií ale jak jsou povedené.

před 1243 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek