Avatar uživatele
Lucimia

plátce zdravotního pojištění

Dobrý den,

prosím potřebuji moc poradit. V r. 2009 na jaře jsem si já blbec změnila zdravotní pojišťovnu z VZP na MEDIA. Bylo mi řečeno, že nemusím nic řešit, nikam chodit a nic zařizovat. Od 1.7.2009 jsem byla registrována u pojišťovny MEDIA, i když mně samozřejmě nechtěli nikde ošetřit a stálo mě to spoustu nervů. Dnes už bych se takhle nenapálila, ale momentálně řeším ještě jiný problém.

Ten rok, co jsem se pojistila u MEDIA jsem maturovala. Následně jsem asi od půlky července nastoupila do zaměstnání a pracovala zde asi do konce prázdnin, přičemž už jsem byla přijata na VŠ, od půlky září byla zapsaná ke studiu a studuji stále další 3 roky. Vůbec mě nenapadlo řešit zdravotní pojištění, když mi bylo všude říkáno, že jsem stále jako studentem po maturitě až do asi října, než nastoupím na VŠ a tudíž za mě stále platí pojišťění stát…?

Nyní si říkám, že nástupem do zaměstnání za mě vlastně pojištění začal platit zaměstnaval a pak od zápisu na VŠ zase znovu stát. Byla by tam ale „díra“ asi 14 dnů, než jsem ke studiu byla zapsána. Dnes mi ale přišel dopis od VZP, ke které jsem se zase hned jak to bylo možné přehlásila, ve kterém mi píší, že za mě ten celý ROK, co jsem byla registrovana u pojiš. MEDIA nikdo neplatil zdrav. pojištění. Nechápu ale proč by to měl být rok, když jsem většinu času byla studentem a asi 1,5 měsíce zaměstnancem. Můžete mi někdo prosím vysvětlit, kde jsem udělala chybu a zdali se vyhnu zaplacení pojistného ze svého včetně penálí??? :(

MOC VÁM DĚKUJI ZA RADU!!!

Doplňuji: