Avatar uživatele
hubickova

PC hra Spore

Když má tahle hra napsané požadované nároky na hru procesor 1,8 a noťas,na kterém chci hrát má procesor 1,7 Mhz,co to udělá?Rozjedu tu hru a nebo ne a nebo se to bude sekat,nebo co?Jak mám zvýšit velikost procesoru?Nebo vůbec, jde to?Dcera o tu hru hodně stojí,jen mám strach,že se nerozjede.A na nový notas ani PC nemám.
Doplňuji:
Jelikož jsem laik na veškerou elektroniku,tak jak mám zjistit,kolika jádrový procesor mám?Mám notebook IBM ThinkPad 2373.Na štítku je ještě napsaný – TYPE 2373-B45 S/N L3–3967L.Pomůže někdo zjistit,co v něm vlastně mám a po lopatě mi to tady vysvětlí??Moc děkuji.

Zajímavá 0 před 4075 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Bedy

U notebooku bych zrovna procesor netaktoval – když člověk chce taktovat, musí mít dobré chlazení. A u notebooku to bude velký problém.

Pokud máte procesor 1,7GHz a máte ho dvoujádrový, tak se to násobí 2 – tedy 2×1,7=3,4GHz.
Máte-li to jednojádro, tak těch 100MHz bych tolik neřešil, ale určitě bude nunté omeznit efekty a detaily – notebooky nemají tak dobrou grafickou kartu, jako mají počítače.
Grafická karta je taky důležitá (spolu s procesorem a pamětí RAM).

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ven.cik

Jestli tam je napsaný minimální konfigurace 1,8, tak se to asi nerozjede, a jestli máš 1,7 Mhz tak máš 30 let starej počítač, asi ses přepsala,většinou je to v Ghz…Procesor můžeš přetaktovat na vyšší frekvenci, ale musíš dbát na adekvátní chlazení jinak ti to shoří…Taky se ti sníží životnost a ztratíš záruku…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
BANAN93

to pojede hrál sem tu hru – docela mě bavila – PC mam dobrej ale ve skušenosti se staršími PC bych se toho nebál, když už to spustíte a bude to šlapat špatně, tak nastavte minimální detaily – které by se snad měli nastavit automaticky podle kvality PC – jinak smůla
Doplňuji:
jak je starý ten notebook – jestli to neni 2 jádro ?

Upravil/a: BANAN93

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cochee

ThinkPad 2373-B45 by měl být ThinkPad T42 a obsahuje jednojádrový mobilní procesor Pentium M na frekvenci 1,7 GHz, nejspíše 0,5 GB RAM paměti, grafický subsystém Radeon Mobility M7 LW neboli 7500, originálně pravděpodobně 40 GB veliký HDD a displej má úhlopříčku 14''.

Procesory Pentium M vyšly z konstrukce procesorů Pentium 4 a byly určeny výhradně do přenosných počítačů. O tom, že výkonnostně není frekvence jako frekvence, svědčí přirovnání, že 1,6 GHz rychlé M je stejné nebo i v mnoha případech výkonnější než Pentium 4 2,4 GHz! Vidíte, a podle toho by ten Pentium 4 měl dávat Spore levou zadní a Pentium M nestíhat. Nemám rád, když je u minimálních požadavků hry uvedeno „Frekvence procesoru“… ☹

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Volný čas a hobby