Avatar uživatele
anonym

Otec si na mě chce půjčit

Hledá ho policie, je rozvedený, nikdy jsme nebyla rodina. Přitom po mě pořád chce, abychom se sešli a půjčil si na mě. Vysvětloval jsem mu kolikrát, že půjčka je nesmyslná a ještě k tomu, že jsem student a on nevydělává…
Ne mu nestačí, prostě se to udělá, zná někoho (nemohu jmenovat) a pro něj třeba dělám plakáty a tak..
No jo ale není to trvalý příjem omg.

Jak mu to vysvětlit ? Ano je hledaným, a já jsem cajtům řekl polopravdu, že se s ním nestýkám…Když mě s ním uvidí…Mno…

Co mu mám říct ? Je neodbytnej…

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4790 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ReHu

Nevysvětluj, to nejde.
HLAVNĚ trvej na svém a žádnou půjčku si takto neber.
Můj kamarád to udělal, táta ho hodně zadlužil, pak zkrachoval a teď má velké problémy.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
iceT

Rázné a rezolutní ne,pokud to nepomůže,tak se přestat stýkat úplně.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
hanulka11

Asi si zaděláte na pěknej průšvih , no ale to je vaše věc. Prostě s tím nesouhlasím a je to, pokud vy nebudete chtít sám ,nemůže vás přeci donutit.Pokud to bude podvodem o to horší.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
venkovan

Hledá ho policie a chce jít do banky?
Polož si otázku, zda pokud otce nahlásíš policii kde je, zda ho podrážíš a nebo sebe sama a i společnost tím chráníš

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Radak

Hlavně buď neústupný a měj na paměti, že pokud svému otci nepůjčíš, zachráníš ho před dalším prů&erem. Pokud mu chceš opravdu pomoct, musíš ho ochránit před jím samotným. V takových situacích je nejtěžší říkat NE (my počestný ženský máme trénink), dnes se tomu říká asertivita a dá se trénovat – viz odkaz
http://www.muj­vztah.cz/clan­ky-vztahy/chci-zlepsit-vztah/asertivi­ta.html
http://www.psycho­testy.psyx.cz/tex­ty/asertivni-jednani.htm

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.