Avatar uživatele
Xerothom

„Omezování svobody“ od nevlastního otce. Co mám dělat?

Je mi 16 let, studuji střední školu a bydlím s mamkou a nevlastním otcem. Bohužel nevlastní otec je silný manipulant, který dokáže hodně ovlivnit postoje a názory mamky.

tohle bych neřešil, pokud by byla normální škola, protože jsem na intru..bohužel nejsem :)

Jsem člověk, který rád tráví čas na notebooku. (Bydlíme na vesnici kde nemám s kým chodit ven, i tak párkrát jdu na procházku, bohužel nyní jsme v karanténě.) Na notebooku ale nehraju hry (vyjímečně), nýbrž se učím o Internetové bezpečnosti.

Takže od začátku…
Otčímovi strašně vadilo, že jenom hraju hry a nic nedělám. S tím tak trochu souhlasím, je pravda, že jsem dokázal celý den něco hrát, bez toho aniž bych vyšel z pokoje.. Změnil jsem to začátkem prosince, kdy mě strašně zaujala internetová bezpečnost a vše kolem ní, a tak jsem přestal hrát a věnovat se tomu (Samozřejmě se věnuji i škole.) Přestal jsem hrát hry a začal se soustředit na svoji „budoucnost“. Tady je můj denní plán :

Ráno : škola
Odpoledne : Úkoly, Internetová bezpečnost
Večer : Internetová bezpečnost
20:00 : Vypnutí WiFI :))
(jinak tohle píšu z dat, ještě mi internet nezapl a nevím jestli ho dneska vůbec zapne – 8:50 ráno)

Takže, nehraju hry, myslím na sebe a chci aby ze mě něco bylo, bohužel otčímovi to asi vadí, a tak se mi rozhodl to znepříjemnit.
Vadí mu, že jsem pořád zalezlý v pokoji, bohužel já nemám co jiného dělat. (čtení moc nemusím,být venku sám každý den není moc zábavné, ani teď nemůžu)
Chce se bavit jako rodina – Vyvolá hádku
Něco není podle něj – Vyvolá hádku
Jsem v klidu a stačí kolem něj projít – Vyvolá hádku
Za ty 3 roky, co s námi žije, jsem si na tohle zvykl, ale nikdy si nezvyknu na omezování, kterým bohužel neomezuje jenom mě, ale celou rodinu.

𝟏. 𝐕𝐲𝐩í𝐧á𝐧í 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐞𝐭𝐮