Avatar uživatele
MartinaVrank

Odejít v 18 z domu?

Ahoj všem.
Nechci tady psát slohové práce a proto chci svůj „problém“ shrnout do pár vět. V lednu mi bylo 18. Žiju se svou mamkou v bytě, rodiče jsou rozvedení, bratr žije u táty. Začala jsem se stýkat s mužem, kterému je 35. Je svobodný, bezdětný, finančně zajištěný. Ať to zní šíleně jak chce, milujeme se. Nicméně máma vidí ten sedmnáctiletý věkový rozdíl jako obrovský problém. Řekla mi, že pokud se s ním budu stýkat, nebudu bydlet s ní. Strašně se kvůli tomu hádáme. On je OSVČ a dokáže utáhnout byt ve městě, kde studuji (dojíždím denně 20 km). Nabídl mi, že mě bude živit a není problém sepsat nějakou smlouvu u notáře, kde se zaručí tím, že minimálně po dobu studia mě bude hmotně zajišťovat.
Co mám dělat?
Děkuji
Doplňuji:
Edit: NECHCI s ním žít jen kvůli finančnímu zajištění. Mám ho ráda a to hodně. Nedělejte ze mě zlatokopku. Děkuji.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? iceT, gagaga před 3312 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Awe

Ach ta naivita…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
zzzlatokopka

Jakou smlouvu? To tě jako adoptuje?

Pokud chceš s ním žít, tak žij, ale žít s ním jen proto, že tě finančně zajistí, to nemá dlouhé trvání:-(((

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Jen ty sama musíš nejlíp vědět, jak moc ho miluješ, jít z domu za mužem v osmnácti mi nepříjde jako moc velká trága, jsi plnoletá, k tomu, aby tě živil on už snad nepotřebuješ žádnou smlouvu, jen si dej pozor, abys nebyla hned těhotná, doufám, že máš antikoncepci, chtaň se před zpackaným životem, na to máš čas klidně ještě třeba deset let, o nic nepříjdeš, hodně štěstí a s mamkou buď v kontaktu.
Doplňuji: