Avatar uživatele
Kako

Notebook pro studentku?

Ahoj,
studuju vyšší gymnázium a vzhledem k okupovanému domácímu PC jsem se rozhodla pořídit notebook. Chtěla bych VAIO, kamarádi reagují nadšeně, ale já tomu nerozumím. Požadavky jsou internetování, excel, ppt, word, pdf aj.,+ nějaké hry na disku (The sims 3 apod.) + sledování filmů, photoshop… přemýšlela jsem o tomhle: Sony VAIO SVF1532A1EW (pohybuje se i v cenové relaci do 15000). Co myslíte? Ohledně grafiky, paměti, výkonosti a těch dalších podstatných věcí… Děkuju!
Doplňuji:
vkládám odkaz na ten notebook ;): http://notebo­oky.heureka.cz/so­ny-vaio-svf1532a1ew/s­pecifikace/#text

Upravil/a: Kako

Zajímavá 0 před 3683 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Vaio není špatná volba*), jen počítej s tím, že cca stejně kvalitní notes (ne Sony, možná trochu horší designově) tě vyjde o cca 20 % méně…
😉
Akorát nerozumím, proč …„kamarádi reagují nadšeně“… – když to bude tvůj notes…
___
*) vybraná konfigurace tvým nárokům stačí – vhodnost pro hry ale nehodnotím (jejich náročnost si zjisti)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ke4n

k tomu notebooku z odkazu..

  • procesory Intel Pentium už jsou trochu zastaralé, už delší dobu se dávají spíš Intel Core (i3, i5, i7)
  • sdílená (integrovaná) grafika znamená že běží na části RAM
  • design, značka, zvuk

celkově výkonově je to low-end, i když na to co jsi psala (internet, filmy, word-excel… no i na ty Sims 3) úplně stačí
na nejnovější nebo náročnější hry na nej detaily ti ale ta integrovaná grafika stačit nebude

jestli ti jde o image tak si ho klidně kup, kamarádky budou určitě nadšené-bílý Sony Vaio je takový holčičí, ber to tak že si připlácíš za značku a design, a výkon jde trochu stranou
Doplňuji:
na druhou stranu možná by si větší výkon ani nevyužila, pokud se nechystáš na nějakou technickou školu (rýsování, grafické programy, stříhání videa..) ani nejsi nějaký velký hráč, tak je akorát pro tebe :)

Upravil/a: ke4n

0 Nominace Nahlásit