Avatar uživatele
Registrovaný

Poradíte, jak vyřešit nevýhodný tarif u T-mobile?

Dobrý den, uzavřela jsem smlouvu s operátorem T-mobile (přes jimi najatou společnost) na zvýhodněný tarif S námi v sítích - sleva 50 Kč z měsíčního poplatku + volných 100 minut do všech sítí. Po prvním vyúčtování jsem ovšem zjistila, že těch 100 minut do ostatních sítí nemám. Tarif jsem proto reklamovala, ale bylo mi sděleno, že ve smlouvě mám pouze slevu 50 Kč. Proto jsem si vyžádala záznam telefonního hovoru, v kterém jsem smlouvu uzavírala - na to mě operátorka odkázala na adresu reklamačního centra v Praze, jako jedinou možnost, kde si hovor mohu poslechnout. Existuje nějaká možnost se k hovoru dostat, aniž bych musela do Prahy? Popřípadě lze odstoupit od smlouvy i když jsem přesáhla lhůtu 14 dnů?

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Pozdější odstoupení by bylo možné v případě, že Vás prodejce
o možnosti odstoupení od smlouvy při uzavírání smlouvy neinformoval.

Já bych si do té Prahy zajela…

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 2240
Zlatý standa 1252
Zlatý ivzez 1004
Zlatý mosoj 686
Zlatý led 548
Zlatý gecco 534
Zlatý zzzzz 450
Zlatý marci1 440
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý JájsemRaibek 422

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.