Avatar uživatele
leporela22

nevím jak propojit reproduktory

Dobrý den mám takovou otázku mám rádio s 2 reproduktory ale z tech reproduktory mám koncovky jen 2 dratky zadnej jack a mě by zajímalo jestli by se dali připojit do pc .Třeba nějak připájet koncovku jack ale kdyz to připojim do pc tak je mi jasné že to nebude mít 220v a nebude to hrát nebo potichu .pokud víte jak nato pls poradte
Doplňuji:
tyto reproduktory bych tam chtěl dát
http://www.na­kupka.cz/vyro­bek/mikrovez-hyundai-ms-600-a3/

Zajímavá 0 před 4185 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Hlada

Výstup ze zvukové karty je potřeba připojit do linkového vstupu zesilovače, který má na výstupu připojené reprobedny. Výstup ze zvukové karty není výkonový, má výstupní impedanci řádově v desítkách Ω, takže reproduktory pro něj představují zkrat. Otázkou je, jestli má rádio linkový vstup (AUX).

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Tazman

Nejsem sice elektrikář, ale kabílky k reproduktorům k jacku jsem si pájel několikrát.
V souvislosti s repro mluvit o 220V je téměř sebevražedné.

Nicméně:
Každý reproduktor (resp. ta membrána s elektromagnetem) vyžaduje 2 drátky. Dvě reproduktory (pro stereo) = 4 drátky. Přičemž dva z nich se spojí (jenže takhle z hlavy už nevím jaké) se spojí do jednoho. Celkem ti tedy vzniknou 3 drátky. Světe div se, klasický stereo jack má tři „pozice“ (nebo jak to pojmenovat). Levý kanál, pravý kanál a ten třetí je? (Kdo ví odpoví)

Přičemž, když máš ten rozebraný jack v ruce, tak ten „spojený“ drátek se připájí naspod – jakoby nějaké uzemnění. Levý kanál (snad se moc nepletu) je připájí na ten „plíšek“ co vede k prostřednímu dílku na jacku, a pravý pak logicky na ten zbývající.

Mimochodem – předpokládám, že to tvé „rádio“ má zesilovač a tedy vstup. Pokud bys rád propojil PC (zvukovku) ROVNOU a PŘÍMO na repro, tak ti to bude jen velmi slabě hrát. Proto ty zesilovače.

Ale asi to už mám v hlavě popletený… Snad dostaneš fundovanější odpověď.

0 Nominace Nahlásit