Avatar uživatele
deedee77

Nemoc?Co znamena ze citim plast nebo spalenou gumu a ostatni v okoli ho neciti ?

Co znamena ze citim plast nebo spalenou gumu a ostatni v okoli ho neciti ?

Zajímavá 0 před 3626 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Je to tvůj tělesný pach . Může to znamenat onemocnění, ale také nemusí. Bohužel žádný lékařský obor se diagnózou na základě senzoriky nezabývá.
Přesto jsou zkušenosti z lékařské praxe.
Osobně mám podobné zkušenosti, cítil jsem ze sebe pach myšiny.
V mém případě to onemocnění signalizovalo, ale jaké, jsem poznal až bylo diagnostikováno běžnou metodou.
Nezbývá ti nic jiného, než se důkladněji sledovat, či konzultovat s lékařem.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
NikkiHeat

Jedna z možností je nádor. Čichové vjemy mohou provázet rakovinu resp. nádorové onemocnění. Podotýkám, že je to jedna z možností tak se zbytečně neděs. Určitě existuje větší škála možností ale já si zapamatoval pouze tuto. Navíc jsem laik takže návštěvu lékaře určitě doporučuji.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Určitě si nech udělat EEG – nejpravděpodobnější vznik takových halucinací*) je v mozku (nejde o reálný vjem, ale jen problém při ´zpracování´).
Příčin může být mnoho – od (obvykle) nezhoubného nádoru po třeba schizofrenii nebo epilepsii – po vyšetření bude lékař (a i ty) ´chytřejší´…
😉
*) pokud ´předběžně´ vyloučíme to, že máš citlivější čich a i to, že ti „ostatní“ se v daném prostoru nacházejí déle – a na zápach si navykli

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Nick Bartko

Co to je

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek