Avatar uživatele
Berušinka

Negativní maily

Stalo se Vám někdy, že jste tu poradili někomu, který se zaregistroval jen kvůli jedné otázce a nebyla mu Vaše odpověď podle jeho gusta a dal to najevo?
Nebo Vám napsal dokonce mail, který Vás urážel (pro ty, kdo mají profil veřejný nebo i pro ty, kteří si ho po negativním mailu „přepli“ na privátní? – jako já).

Jedna asi v rozkvětu puberty mi napsala mail, že jsem kravka a že bych měla držet zobák, tak jsem jí napsala, že ať se trochu stydí, protože mě překvapilo, jak ně mě vyjela. Pak mi napsala, že ať radši držím zobák, že není žádná holčička ale ŽENA – taková blbá formulace mě opravdu přesvědčila, že víc jak 15 let jí nebude, proto jsem jí napsala mail – všechno v rovině slušnosti – žádné sprosté slovo ani vykřičníky jsem jí neposílala – zdůrazňuju, slušně jsem jí napsala, že jí to nevěřím, že nemá vyjadřování jako dospělý člověk a připojila jsem hlášku jedné paní učitelky ze ZŠ, které mě baví dodnes – „Popros doma ať se ti věnují“ – to jsem asi neměla dělat, protože mi napsala další „krásný“ mail, na který už odepisovat nebudu (No to nevišlo ale do mojí rodiny nematlej svím hnusným špinavým rejpalským nosem jinak si tě vyhledám a pak uvidíš jinak taky můžu napsat ,,Jdi si za maminkou pobrečet.´´ Ale já taková nejsem já ne ale když jsi kráva tak jsi kráva )

Přesně, jak tady nedávno psala barnajka – mě může urazit jen inteligent a to ona opravdu není.

Moc se omlouvám, že jsem to celé vypsala, ale měla jsem tu potřebu, když už jsem zadala tuto anketu, ať tady nejsou jen Vaše odpovědi, ale i moje.

A rozhodně se tady nechci nějak „vyplakávat na rameni“ – jen jsem to chtěla napsat – právě jako tu mojí odpověď.

Jinak Vám všem přeji pěkný den a děkuji za „zkušenosti s negativními maily“ …

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? led, tom004, barnajka, anonym, gnosis před 4653 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
baghira