Avatar uživatele
Berušinka

Negativní maily

Stalo se Vám někdy, že jste tu poradili někomu, který se zaregistroval jen kvůli jedné otázce a nebyla mu Vaše odpověď podle jeho gusta a dal to najevo?
Nebo Vám napsal dokonce mail, který Vás urážel (pro ty, kdo mají profil veřejný nebo i pro ty, kteří si ho po negativním mailu „přepli“ na privátní? – jako já).

Jedna asi v rozkvětu puberty mi napsala mail, že jsem kravka a že bych měla držet zobák, tak jsem jí napsala, že ať se trochu stydí, protože mě překvapilo, jak ně mě vyjela. Pak mi napsala, že ať radši držím zobák, že není žádná holčička ale ŽENA – taková blbá formulace mě opravdu přesvědčila, že víc jak 15 let jí nebude, proto jsem jí napsala mail – všechno v rovině slušnosti – žádné sprosté slovo ani vykřičníky jsem jí neposílala – zdůrazňuju, slušně jsem jí napsala, že jí to nevěřím, že nemá vyjadřování jako dospělý člověk a připojila jsem hlášku jedné paní učitelky ze ZŠ, které mě baví dodnes – „Popros doma ať se ti věnují“ – to jsem asi neměla dělat, protože mi napsala další „krásný“ mail, na který už odepisovat nebudu (No to nevišlo ale do mojí rodiny nematlej svím hnusným špinavým rejpalským nosem jinak si tě vyhledám a pak uvidíš jinak taky můžu napsat ,,Jdi si za maminkou pobrečet.´´ Ale já taková nejsem já ne ale když jsi kráva tak jsi kráva )

Přesně, jak tady nedávno psala barnajka – mě může urazit jen inteligent a to ona opravdu není.

Moc se omlouvám, že jsem to celé vypsala, ale měla jsem tu potřebu, když už jsem zadala tuto anketu, ať tady nejsou jen Vaše odpovědi, ale i moje.

A rozhodně se tady nechci nějak „vyplakávat na rameni“ – jen jsem to chtěla napsat – právě jako tu mojí odpověď.

Jinak Vám všem přeji pěkný den a děkuji za „zkušenosti s negativními maily“ …

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? led, tom004, barnajka, anonym, gnosis před 4653 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
baghira

Nediskutovat, nereagovat, smazat, zapomenout.
To je správné řešení.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Milá Berušinko, nedělej si z toho hlavu a vezmi si příklad z Hanulky.
Jediná zásada – důsledně ignorovat.
Sám jsem byl nucen si po takovém výpadu uzavřít profil a stejně jako -iv- a další, pokud mne někdo slušný požádá, pošlu mu kontakt na jeho mail.
Ostatně nedávno tu byla řešena otázka proč má někdo uzavřený profil, takže tvůj případ je obsáhlá a názorná ilustrace důvodů.
Jen je škoda, že kvůli pár blbečkům odešlo spousta kvalitních a užitečných uživatelů na úrovni.
Uvědom si, že k dnešnímu dni mají Odpovědi 10 107 registro­vaných, to je takové střední okresní město. A tam je přece také různorodá skladba, kde kromě moudrých se vždy najde i pár postižených.
Sáhnu opět do studnice moudrosti našich babiček – Rozčilovat se, znamená ničit si zdraví pro blbost jiných.
Doplňuji:
Ještě pro pochopení, poznatek z klinické psychologie. V podobných případech se jedná převážně o jedince s narušeným sebevědomím, po komplikovaném dětství, s komplexem méněcennosti a jinými mindráky. Snaží se vyhecovat a uměle posílit pocit vlastní důležitosti a patentu na rozum.
Je chyba jim skočit na vějičku a jakkoli reagovat, na to právě čekají, zneužívajíce naší slušnost a začíná beznadějný řetězec, který nemůže mít konstruktivní vyústění.
Vážnější poruchy tohoto druhu mají na svědomí různé anonymní telefonáty s hrozbou bomb na veřejných místech a další, až s kriminálními dopady.
Čili musíme je brát jako nemocné, neodporovat a striktně ukončit.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
hanulka11

Je tu velká skupina lidí a hodně jich odpovídá slušně , někdo ironicky, někdo posměšně …zřejmě se jen baví.

Je nutné brát na zřetel, že každý reaguje jinak …někdo to prostě přejde,
někdo hned startuje a je impulsivní ,
jsou lidé,kteří nesnesou pravdu, jiní ne..
Prostě jsme lidé různí a proto chci jen říct- kašli na to.
Kdybych se měla zabývat tím ,kdo mi napsal nějaké sprosťárny ,asi bych si musela hodit smyčku.

Ale jelikož jsem nad věcí , mám ráda život je tak krásnej i se všemi těmito „kořeními“ ,
prostě ty ubožáky, kteří se jen hojí na druhých -ignoruji.
Pak se někdo diví, že mne nelze kontaktovat.
Pokud mě chce někdo urazit …ať to napíše veřejně .

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

každý den dojde k celé řadě srážek, ale nečjhorší je opravdu srážka s blbcem.Víc neni co dodat.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
tom004

Stalo.Tací,s ži­votem nespokojení,ne­bo,jinak narušení jedinci,se najdou všude.Kvůli nim profil měnit nehodlám.Mám veřejný profil,a tak to zůstane.Ten jiný,mi může poslat,jenom jeden negativní e-mail.Přečtu,podle toho odhadnu,co je zač,nereaguji,sma­žu,počkám na případný druhý,a co vněm bude,potom zablokuji adresu.Pustím z hlavy.Jak,říká klasik,lidská blbost,je věčná.S tím nic nenadělám,a tak to neřeším.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ten který je

Dostal jsem také pár sprostých mailů.Jejich autoři byli vesměs pubertáci,kteří si mysleli že jim patří celý svět.Jak rychle přišli tak rychle odešli.Dnes už po nich neštěkne ani pes.Snad jeden tu ještě je a není to tak dlouho co zde urážel ostatní uživatele…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
barnajka

Berušinko – no comment :) Řekla jsi to úplně perfektně, ostatní tě perfektně doplnili… Jakkoliv jsem jinak ukecaná, teď už nemám co víc dodat. Tak ti aspoň ohvězdičkuju „otázku“ a ostatním rozdám palce (doufám, že jich ještě mám dost pro všechny :)

A díky! :)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
gnosis

diky za pobaveni:) taky mi obcas prijde podobna reakce, ale zatim nic co se tyka tohohle serveru. nastesti, jak jste sama zjistila, v drtive vetsine pripadu se jedna o ocividne frustrovane, nevychovane deti, ktere staci setrit jednou vetou. „Popros doma ať se ti věnují“, si zapamatuju:)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Baghíra, v takom prípade doplním textovou podobou známy 3 opíc: Nepočujem, Nevidím, Nehovorím (mlčím)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Ella

obcas na me nekdo vyjede i tady, kdyz odpovim a dopisu doplneni k uzivateli, ktery odpovidal prede mnou. Ale mail jsem nikdy zadny osklivy nedostala, a kdyby ano asi bych psotupovala na zacatku jako vy -napsala bych odpoved, ale slusnou, bez vyrazu… kdyby mi prisla horsi odpoved, tak uz bych zacala pouzivat vyrazy,ktere slusnemu cloveku do pusy nepatri a jeste bych dodala: tak delej, najdi si me! :D"
Akorat jednou mi prisel mail od nejake divciny, kde se psalo: „ahoj, tak ti posilam odkaz na ty stany, jak sme o tom mluvili.“ tak to jsem jen odepsala: "ahoj, nejspis si si spletla mail, protoze se nezname. Mej se hezky.
A to bylo vsechno, mozna sem to napsala trosicku jinak, je to uz delsi doba :D

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
anonym

Berušinko,negativní maily,chodily­.Kdysi,když ty,jsi tu nebyla registrovaná,tak tu byla paní,která měla názor na život jiný,než jsem měla já ,a mnoho jiných.Nemám nic nic proti lidem,kteří vyznávají a uznávají svou víru,ale jsem ZÁSADNĚ proti,aby mi někdo vnucoval.Stalo se!Jen jednou jsem té paní napsala,po několikanásobném jejím fanatickému prohlašování o PRAVDĚ,že už mám dost toho jak…nám ji všem vnucuje.To by ses divila,kolik,a jaké maily jsem dostala!I od těch,co jsou tu dnes za zábavné,skvělé,bez­problémové..http://www­.odpovedi.cz/o­tazky/na-ci-popud-mi-byla-smazana-otazka Takhle reagovali na jednání té paní lidé,co měli uznání,nejen moje!

před 4653 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek