Avatar uživatele
AurélieLaf

„Nedegraduji“ svou úroveň vzdělání přechodem z víceletého gymnázia na čtyřleté?

Dobrý den, studuji na výběrovém víceletém gymnáziu, ale líbí se mi více např. různé semináře na gymnáziu čtyřletém, kam jsem tento rok skládal přijímací zkoušky. Výše zmíněné čtyřleté gymnázium je ale méně výběrové než to, na kterém momentálně studuji… Myslíte, že bych mohl přechodu litovat?
Děkuji za vaše názory

Zajímavá 0 před 1832 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Je to rozporuplné – na jedné straně se vám líbí semináře na 4letém. gymnázilu, na druhé straně menší „výběrovost“. Takže zřejmě jste dobře zvážil, která varianta je pro vás vyhovující.

Rozhodl jste, takže už je pozdě uvažovat, zda to bylo rozhodnutí správné

Zda budete liitovat, záleží na vás, ale člověk by neměl litovat toho, co zažije,. ale toho, co nezažije.

Získal jste zkušenosti , vědomosti budete mít zřejmě dobré, taklže berte to tak,. že zůstáváte na gymnáziu, které vás připravuje ke studiu na VŠ.

Musíte si ale zvykat na jiný způsob učiva, jiné učitele, ale to snad zvládnete.

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
klumprt

Co to je výběrovost? Nebo míra výběrovosti? Jako že oni si pečlivěji vybírají z uchazečů? Nebo jde o prestiž?

Co se maturity týče, tak v dospělém životě bude zcela fuk, z jakého gymnázia budete mít vysvědčení.

Pokud jde o to, abyste se ve studiu specializoval na to, co vás více baví, pak by asi bylo vhodnější přeběhnout. Na druhé straně asi moc nebudou navazovat studijní plány. Ale to se dá překonat, vy spíše budete mít kapku náskok.

Pokud máte rád svůj současný třídní kolektiv, tak to ale bude škoda. Já jsem byl na sedmiletém gymnáziu a kamarádi z něj jsou ti nejlepší, co mám. Stýkáme se a vidíme se rádi ještě po dvaceti letech. Prožili jsme spolu přece jenom sedm let a je to znát. Trhat to by byla možná škoda, ale třeba máte ve třídě jinou „chemii“ a jste větší individualisti.