Avatar uživatele
mt24

Na jakou školu? mám průměr 1,2 …

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? marci1 před 3836 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Nuk nuk

Záleží na tom, co Tě baví, nebo co chceš v budoucnu dělat. S tímhle průměrem už si člověk může hodně vybírat.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
marci1

Pokud chceš studovat VŠ, tak gymnazium je jako příprava nejlepší.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Lily321

Můžeš zkusit hodně škol.
Doporučuji Gymnázium

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
panxnotdead

Záleží co máš v hlavě a ne jakej máš průměr

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marek953

Pokud už tě něco konkrétního baví, tak jdi na odbornou školu s tím zaměřením. Mě vždy zajímalo, jak fungují elektronické věci, tak jsem šel na dobrou elektrotechnickou průmyslovku a teď studuji elektrotechnickou VŠ. Byla to dobrá volba. Gymnázium by mi bylo naprosto k ničemu!

Ale musíš se rozhodnout podle sebe. My nevíme, co tě baví dělat a jak si představuješ svojí budoucí práci.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
mt24

Příspěvek smazán administrátorem.

před 3836 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
marci1

Musíš si věřit. To mají jít studovat ti se čtyřkama ? Každý člověk má tak trochu strach z neznámého. 🙂

před 3836 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
mt24

Každý říká, že se tam budu muset pilně učit atd.. a toho se bojím, protože sem se nikdy předtím učit nemusela a nejsem jeden z tich velkých šprtů:/

před 3836 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Že každý něco říká, to je docela jasné. Každý většinou rád mluví. Hlavně když nejde o něj. Ty se rozhoduj sama podle sebe. Otázku školy řeš se svými rodiči a třídní učitelkou, ti tě nejlépe znají.
Rozhoduj se podle svých přání, ne podle cizích rozumů. Pokuid budeš chtít v životě uspět, tak se budeš muset poctivě připravovat všude.

před 3836 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
mt24