Avatar uživatele
quentos

Na jak dlouho zavřít prohlížeč po odhlášení z internet bankingu?

Aplikace internet bankingu vždy radí „z bezpečnostních důvodů“ zavřít prohlížeč. Na jak dlouho?
(Samozřejmě že mě napadlo otevřít si jiný, ale jsou holt aplikace, včetně internet bankingu, které mi fungují jenom v tom jednom.) Dík

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, mudr před 3087 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gecco

Stačí prost ukončit – případně máznout cache…
😉
Pokud si nejsi jist, zda už se program ukončil, zkontroluj si ve Správci úloh procesy (a pokud bude třeba, stopni jej).
😉

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
arygnoc

záleží na aplikácii tej ktorej banky – normálne by malo stačiť odhlásenie sa z bankingu (adresa začína https://banka – to https znamená zabezpečené pripojenie).

klasicky funguje niekoľkostupňové overenie pred pripojením sa k internetbankingu (minimálne dvojstupňové) – inak nemáte zodpovednú banku – aspoň čo sa týka internetbankingu.

zavretie prehliadača nemá zmysel, pokiaľ nevymažete (nemáte nastavené automatické mazanie pri zavretí prehliadača) cache a cookies.

😉

2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?mosoj, led Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Jednoduše klikneš na křížek v prohlížeči a aplikaci uzavřeš. U GE je odkaz na uzavření apky.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mosoj

Zavírat nic nemusíš. Je třeba se ale z aplikace odhlásit! Nestačí jenom zavření aplikace.

Tak jak píše arygnoc. Jeho odpověď je správná a zcela vyčerpávající.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek