Avatar uživatele
kvik33

Na co je v přenosných WiFi modemech SIM karta?

Dobrý den,
potřeboval bych koupit přenosnou WiFi krabičku, kterou zapnu kdekoliv do zásuvky a jsem na netu, ale absolutně nechápu proč je tam SIM karta.Může mi to někdo vysvětlit?

Zajímavá 0 před 1499 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Mc Merkurion

… jsem sice naprostej laik, ale jak jinak by se tam dostaly data ??? z elektriky ??? proto tam asi bude ta simka …

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
aliendrone

To proto, že se musíš k internetu nějak připojit. A protože jde o bezdrát, musíš použít dostupné wifi připojení (pokud je – pak SIMku nepotřebuješ a ostatně ani přenosný wifimodem, stačí ti pouze samotné zařízení s wifiadaptérem) a pokud není, tak zbývají mobilní data (pokud je pokrytí, pokud není, tak ti ani SIMka nepomůže) No a protože mobliní sítě pokrývají v Česku téměř všechno (na rozdíl od těch wifi), tak aby přenosný modem měl smysl, musí obsahovat SIMku. :)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Edison

Mnoho nejasností v otázce. 1. Co je „WiFi krabička“? 2. jakou zásuvku máš na mysli? 3. SIMka mlže mít mnoho využití v takové „krabičce“.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

Ta simka je tam proto, že musíš za tu službu zaplatit.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Mc Merkurion

@Edison: … já ti to přeložim: 1) Wifi krabička je přenosnej modem … 2) pod pojmem zásuvka se myslí elektrická, protože primárně se musej přeci všechny nabíjet … 3) no, a právě na ty využití se ptá …

před 1499 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Edison