Avatar uživatele
kurec

Myslíte si že mám právo na vrácení zboží do 14 dní?

Zakoupil jsem si drahá sluchátka a když jsem je vyzkoušel tak jsem zjistil že hrají dost blbě(nemají bassy). Když jsem je chtěl vrátit zpět v obchodě mi řekli že z hygienických duvodu to nelze ALE já jsem je před tím než jsem je uzavřel zpět do původního obalu důkladně očistil aby tam nezůstal ani kapka potu a ušního mazu a ostatních věcí takže kdyby si to koupil nový zákazník tak ani kromě rozbaleného obalu nezjistí že to používal cizí člověk předtím. Toto mi přijde jako celkem díra v zákoně jelikož zaměstanci obchodu prostě řeknou toto. Ten zákon by měl přesně uvést jaké zboží můžou a nemužu vrátit. Popřípadě jak dále postupovat?

Zajímavá 0 před 1364 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Právo na vrácení máš jen v případě, že zboží zakoupíš mimo obchod – např. v internetovém obchodě.
Pokud sis sluchátka koupil v obchodě, nemáš zákonný nárok na vrácení zboží a můžeš využít pouze reklamaci.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?ivzez Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Souhlasím s Raibekem, v případě nákupu v obchodě
je to dobrá vůle prodejce > záleží na něm, jestli zboží vymění.

Jakou důvěru byste měl v obchodě k rozbaleným sluchátkům?
Koupil byste si je?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
nyjono

Kdo určí jak přesně důkladně očistit a dezinfikovat tato sluchátka a kdo by měl kontrolovat, zda tato očista byla provedena řádně?
Ty bys věřil, že někdo to udělá tak důkladně. někdo mkožná ano a jiný třeba ne.
Z toho důvodu takové zboží měnit nelze.
A proto je rozbalené zboží v internetovém obchodě se slevou.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Tak je reklamuj… Pokud opravdu hrají mizerně.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek