Avatar uživatele
shigo

Myslíte si, že když mám dyslexii, mám šanci dodělat gympl?

Mám dyslexii a v září mám nastoupit na gympl, mám z toho trochu strach ._. myslíte, že s poruchou mám šanci gympl dokončit?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3277 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Reezo

Každý má svou šanci. Já osobně na to trpím také a ještě jsem dysgrafik (nebo jak se to píše). Jsem naprosto schopný dostudovat vysokou školu kterou studuji.
Pokud to sám v sobě nevzdáš, tak máš šanci, že to zvládneš.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
gecco

Znám několik graduovaných dyslektiků – takže proč ne?
😉
Koneckonců – kdybys neměla šanci gympl dostudovat, těžko by ses na něj vůbec dostala…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
arygnoc

dyslexia je v 99% prípadoch liečiteľná.
robte s tým niečo.
popri štúdiu, samozrejme.

;-Q

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Adula.57

Jsem na střední a taky mám něco takového (nevím co z toho), ale vše zvládám dobře. Pokud s tím budeš mít problémy, tak si dej do školy potvrzení a budeš mít víc času na testy, nebo na to bude nějak braný ohled. Výhodné je to taky u maturity, kde dostaneš o trošku víc času.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Šidlo

no, pokiaľ viem, aj dyslexia má viac stupňov…máte problém poriadne a rýchlo prečítať a pochopiť text, či vôbec prečítať text?

predpokladám to prvé, ak vás už prijali, asi máte dobrý prospech (alebo sa učíte výlučne počúvaním?)

áno, môžete dokončiť školu, ale pripravte sa na:

  • netolerantných až šikanujúcich učiteľov, čo neveria v existenciu porúch učenia

(ak ste z väčšieho mesta, asi nie…ale je to vždy možné)

  • ak je to celkom dobrá škola, môžu tam byť ambiciózni šikovní spolužiaci, ktorí by tiež radi šikanovali znevýhdnených
  • asi nebudete mať samé jednotky…možno ani dvojky (opäť, aká je úroveň tej školy?)